Ik heb al een tijdje mijn ticket geboekt en vlieg de 22september naar bangkok. Ik ben nog op zoek naar een reisgenoot die rond dezelfde tijd naar bangkok gaat/is en verder wil reizen in Z-O azië (thailand loas vietnam cambodja, dit is variabel want mijn reis staat nog niet vast en ik sta altijd open voor leuke suggesties )
Het is misschien een beetje kortdag, maar wieweet is er nog iemand/meerdere geintresserd om mee te reizen.
Het plan is wel om lekker low buget te reizen en veel leuke dingen/feesten te bezoeken!
Intresse? laat een berichtje achter, of mail even naar [EMAIL=“thevaal@hotmail.com”]thevaal@hotmail.com
das toevallig k vlieg ook op 22 september naar thailand! ben ook van plan om een tijdje door zuidoost azie te reizen…
heb wel al een ticket geboekt naar jakarta omdat k een uitreisticket nodig had i.v.b met een enkeltje…
had in het hoofd om eerst een maandje naar java en bali vanaf daar naar maleisie dan naar laos en vietnam cambodja en thailand… maar dat is allemaal erg globaal er kan en mag nog van alles veranderen:)
k wil ook lekker low budget gaan reizen en ben ook gek op een feestje!
misschien kunnen we eens stukje samen doen en als het klikt wel meer!
Ik vlieg ook op 22 september naar Bangkok! Met welke maatschappij gaan jullie? Misschien zitten we wel in hetzelfde vliegtuig! Ik ga met KLM vanaf Amsterdam. Zelf ben ik van plan om 3 maanden rond te gaan reizen door Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam. Wil alle belangrijkste bezienswaardigheden gaan bezoeken, trekkingtochten gaan maken, naar de fullmoon party, gaan duiken, relaxen aan het strand en op z’n tijd naar een leuk feestje! Eigenlijk ben ik bijna overal wel voor in. Het lijkt me leuk om een gedeelte van de reis met iemand samen te reizen. Misschien is het een idee om via msn in contact te blijven om zo te kijken of we stukken samen kunnen reizen?
wat leuk nog meer mensen op de 22ste! heb ook al contact met twan (die jongen van het oproepje)
mijn msn is [EMAIL=“y-oran@live.nl”]y-oran@live.nl kunnen we ff kletsen:)