Hallo!
Afgelopen jaar ben ik geslaagd voor mijn schooldiploma en nu ga ik een tussenjaar doen.
Hierin wil ik vanaf januari backpacken door de VS voor 3 tot 5 maanden! Ik ben dan net 18.
Ik heb nog niet echt een voorkeur voor een bepaald gebied.
Het lijkt me leuk om verblijf te zoeken via couchsurfing of via workaway.
Via couchsurfing kun je gratis overnachten bij mensen thuis.
Met workaway kun je gratis verblijf en maaltijden krijgen in ruil voor vrijwilligerswerk. Dit kan van alles zijn!
Deze manier lijkt me leuk, omdat je veel mensen ontmoet, het goedkoop is en iets kunt doen voor andere mensen.
Als we zijn uitgekeken kunnen we weer verder reizen.
Een hostel/bed&breakfast enz. op zijn tijd vind ik trouwens ook prima!
De manier van reizen weet ik nog niet, misschien dat jij een rijbewijs hebt en we een auto kunnen huren, of gewoon met openbaar vervoer.
Ik houd van natuur en dieren, daar wil ik ook graag van genieten.
Daarnaast houd ik ook van gezelligheid, dus een avondje uit vind ik geen probleem!
(meer info over mijzelf staat op m’n profiel)
Ik ben op zoek naar een gezellige meid die een beetje mijn leeftijd heeft en die samen met mij de VS wil verkennen!
Sta je open voor nieuwe ontmoetingen en avonturen en wil je een beetje budgetproof reizen?
Stuur me een berichtje!
Ik ben ook aan het kijken voor een trip naar Amerika. en er zijn 2 dingen die je kan doen.
1, een reisvisum van 9 weken die je met een beetje geluk nog kan uitbreiden met 9 weken.
2, een werkvisukm, maar dan is dat en minimaal 6 maanden en ze moeten precies weten waar je verblijft. of dit ook voor een reisvisum geld weet ik niet.
Je kunt ook met een ESTA toestemming 90 dagen verblijven in Amerika, maar die kan dacht ik niet worden verlengd.
Ik had nog niets gevonden over een reisvisum, dat kan wel handig zijn.
Dankje voor de info!
Ik zie net je berichtje staan vooral je idee om vrijwilligers werk in ruil voor overnachting vind ik een super plan! Heb je al iemand gevonden om mee te reizen? Zo niet dan kunnen wij misschien even heen en weer mailen om te kijken of het wat word.
Oh ja nog 2 dingetjes ,
in je berichtje geef je aan begin 2016 zelf zou ik gaan kunnen reizen vanaf april /mei 2016
En ik ben ietsjes ouder dan jij namelijk 22.
hey esther graag had ik in de paasvakantie 8 dagen in het hartje van new york gegaan en verkend, ik ben Sarah 24 j en kom uit belgie, laat maar iets weten als het je interesseert groeten
Hey Eshter, Ik ben Moos, ik ben 17 jaar en ik heb ook een tussenjaar, mijn budget is ook niet super groot en het lijkt een super leuk idee. Ik ben wel een jongen, ik weet niet of dat een probleem is?