Reis buddy gezocht naar LA/SAN DIEGO oktober 2015

Hi Allemaal,

ik zal me even voorstellen, ben een dame van 22 en woonachtig in Noord-Brabant

misschien een beetje kort dag allemaal maar ik ben opzoek naar een reisbuddy.
ik ben afgelopen maand tot de conclusie gekomen dat ik wil gaan reizen.
op dit moment ben ik werkzaam bij een detacheringsbureau dus maanden weg
dit jaar gaat niet meer lukken. tevens wil ik dit in 2016 wel gaan doen!

ik zie verschillende verhalen staan over couchsurfing en workaway dit trekt mij erg aan.
maar ook een hotel vind ik niet erg hihi, eerlijk gezegd ben ik helemaal nieuw en moet ik alles
nog ontdekken. stiekem ben ik opzoek naar iemand die net wat meer ervaring hier in heeft
en die dit met mij wil delen.

wat ik graag zou willen is 2 weken naar de VS, natuurlijk kunnen we in 2 weken niet alles zien
maar geloof mij dat kan je niet eens in 3 maanden. tevens wil ik er alles uithalen wat er uit valt
te halen. auto huren of met openbaar vervoer dat is geen probleem voor mij…

mijn doel van deze vakantie is het bezoeken van verschillende steden, de cultuur zien met
eigen ogen, de mensen, het eten, het strand ( leren surfen ) kortom ALLES wil ik zien, tevens
ben ik ook in voor avondjes stappen!

Ik heb nog nooit z’n vakantie gemaakt vandaar dat ik iemand zoek die deze experience aan durft met mij…
ben jij zo iemand? of wil je meer info let me know.

hoor graag van jullie

X Fem

Hoi Femke,

Ik zal mezelf eerst voorstellen. Ik ben een vrouw van 32, heb de afgelopen 10 jaar veel verre reizen gemaakt. Calafornia staat nog op mij buddy lijst. Ik wil in oktober heel graag voor 3 weken naar Amerika. Ik ben op zoek naar iemand die met mij 1 of 2 weken samen wilt reizen.

Groeten.
Sulty ( ik heb niet mijn echt naam als gebruikersnaam gebruikt)

Hoi Fem,

Een beetje lastminute allemaal, maar ik ben ook opzoek naar een reispartner om in oktober deze kant op te gaan.

Ben benieuwd of jouw plannen al concreet zijn geworden en of je nog opzoek bent naar een reisbuddy.

Kort wat over mij, ik ben Frank, 24 jaar en ben net klaar met studeren.

Groeten,

Frank