n algemeen reisbuddy gezocht! ( vrouw)

Hey Hallo!

Mijn naam is Inge, ben 25 jaar en ik ben werkzaam als Shopmanager. Ik ben erg reislustig en wil graag veel van de wereld zien. Ik wil bijvoorbeeld dit jaar nog graag 7/10 dagen naar New York en dan alle hoogtepunten van de stad bezoeken, ook wil ik graag nog een roadtrip doen Las Vegas, New York, Los Angeles etc. Eind van dit jaar, begin volgend jaar wil ik graag een maand of iets langer rondreizen in Indonesie, en wellicht aansluitend naar Australië. Zoals je kan lezen wil ik nog veel zien!

Ik ben erg spontaan, en hou dus ook van spontane acties. Een weekendje Milaan, Barcelona of Rome is ook écht iets voor mij. Het probleem is alleen dat mijn vrienden niet zo zijn. Dus daarom zoek ik een maatje! Ben jij net zo spontaan en wil jij ook veel van de wereld zien? Misschien kunnen wij dan wel reismaatjes worden.

Op vakantie wil ik graag veel dingen zien en doen, maar ik kan ook rustig een hele dag relaxen hoor, don’t worry. Ik vind het wel gebruikelijk om tijdens een vakantie echt de cultuur en de tradities te leren kennen en me daaraan aan te passen. Ik hou ook van stappen en goede gesprekken.

Stuur zeker een privé berichtje mocht je geinteresseerd zijn in het samen reizen!

Groetjes!

Hoi.
Had je van de week een berichtje gestuurd.
Maar ik zoek nog een reisgenootje voor een weekje NY in het najaar.
Je berichtje sprak me wel aan.
Groetjes Els

ik rij regelmatig door europa en naar allerlei landen maar meestal meteen weer terug ivm met werk dus geen vankantie haha maar wel gezelligheid

gr john