Rondreis Thailand

hallo

wij hebben interesse in een rondreis door thailand ,maar met een ned sprekende gids wie kan ons daar mee helpen

Een georganiseerde reis vanuit Nederland is geen optie? www.fox.nl www.hotelplan.nl om maar wat te noemen.
Een Nederlandse gids in Thailand vinden lijkt me moeilijk, maar misschien heeft iemand anders hier meer informatie over?

Hallo,

Lees van A tot Z deze site, dan heb je alle informatie op zak waarvan je dan handig gebruik kunt van maken ter plaatse.

Alvast veel succes met het lezen

Groetjes uit Samui

Een Nederlands sprekende gids wordt denk lastig. Wij hebben zelf een resort aan de River Kwai en hebben ook contacten met andere resorts met Nederlandse eigenaren, misschien een idee? We kunnen je sowieso een heleboel tips geven over Thailand en vooral Kanchanaburi natuurlijk! Heb je interesse dan horen we het wel, we helpen je graag op weg! Groetjes Evelien

Ik heb gelezen dat een nederlandse gids geen uitleg mag geven over temples dit mogen alleen native thai doen.

Hallo,

Elke job die thaise mensen kunnen uitoefenen mag niet door " farrangs " gedaan worden dit is bij wet verboden. Gidsen is normaal gezien illegaal en enkel door de thaise mensen beoefend. Het zal volgen mij een hele klus worden om een nederlandstalige te vinden. :crybaby:

Wat dacht je van een Thai, die nederlands sprak; hier www.alifevacations.nl kan je na 29 juli terecht. Ik zou zeggen: lees de website eens door en misschien is het een hit.

succes

Ik las op de site van Greenwood Travel dat ze op verzoek een Nederlands sprekende gids kunnen leveren. Ik denk wel dat er een Rhai bij moet zijn zoals in zoveel gevallen in Thailand.