rondreis Thailand

Wie heeft er ervaring met een rondreis in Thailand met een privé-chauffeur? Of het huren van een auto voor een rondreis?

Graag reacties!

De meesten hier hebben het geld daar niet voor, of vinden reizen met een prive chauffeur te duur.
Ikzelf behoor tot de eerste groep, al zou ik dat best een weekje kunnen doen. Het scheelt echter zoveel geld, dat ik daar niet voor kies.
Tevens mis je dan het contact met de Thai, en dat is eigenlijk de lol van reizen.

Hans.

1 like

Jij bereist Thailand met het openbaar vervoer? Of kies je voor een reis van Kras of Stip?

Gewoon het openbaar vervoer gebruiken! Treinen zijn goed, goede stoelen, in de nachttrein zelfs bedden. Bussen zijn er in diverse soorten, kwestie van een beetje zoeken op internet

Hee Pipo,

Je vraagt: Jij bereist Thailand met het openbaar vervoer? Of kies je voor een reis van Kras of Stip?

Per openbaar vervoer. Kaartjes koop je gewoon op het trein- of busstation.

Kijk bij de trein even op internet hoe de schema’s zijn, er zijn snelle en langzame treinen.

Bij Kras of Stip zie je weliswaar erg veel “highlights”, maar je mist grotendeels het contact met de "gewone"Thai.
Het tempo van deze reizen ligt erg hoog. dat bepaal ik liever zelf.

Hans.

Jij bereist Thailand met het openbaar vervoer? Of kies je voor een reis van Kras of Stip?