Hallo, ik ga in Juni van dit jaar voor het eerst alleen op vakantie, en doe een rondreis ,ik ben 48 jaar, en sportief, heeft iemand nog tips of zijn er liefhebbers om mee te gaan ??
Groetjes Antonia
Hallo, ik ga in Juni van dit jaar voor het eerst alleen op vakantie, en doe een rondreis ,ik ben 48 jaar, en sportief, heeft iemand nog tips of zijn er liefhebbers om mee te gaan ??
Groetjes Antonia
Hallo Antonia,
Ben net terug van een mooie rondreis Thailand en Cambodia. Heb al vaker gereisd door Thailand maar altijd met een vriendin. Het Noorden heeft mijn hart gestolen maar ik eindig wel altijd op een eiland/strandlocatie.
Ik ben naar Bangkok gevlogen, vandaar door naar Chiangmai, absoluut een geweldige plaats met heel veel tempels, een geweldige avondmarkt, mooie natuur in de omgeving en zooo veel te doen. Vergeet ik nog, massages, pedicure en vooral heerlijk eten en s avonds genoeg te doen.
Toen naar Mae Sai (grens met Myanmar), Doi Mae Salon, Thaton, Pai weer terug naar Chiangmai. Vandaar naar Cambodia gevlogen, via Bk naar Seam Rhaep. Anghor Wat gezien, heel indrukwekkend. Toen met een bus via grens naar Trat met ferry naar Koh Chang en vandaar door met een speedboot naar Koh Kood heerlijk rustig eiland met het strand voor jezelf. Vandaar terug naar Bangkok voor een laatste avond op Koh San road en terug naar nederland