Met Stichting het Schone Streven hebben mijn vrouw en ik afgelopen juni een fantastische rondreis door Thailand. De reis was uitstekend verzorgd. De reisleider was fantastisch en heeft ons veel laten zien. Het land biedt enorm veel cultuur en is een absolute aanrader. Stichting het Schone Streven heeft naam mijn mening een uitstekend reisprogramma en is met name voor 55+ als groepsrondreis een absoute aanrader. De hotels zijn uitstekend en de excursies zijn boeiend. Wij hebben veel reiservaring en zijn met meerdere organistaties op reis geweest. Stichting het Schone Streven steekt er met kop en schouders bovenuit qua prijs en kwaliteit.
Wil je meer weten over onze ervaring tijdens onze rondreis, bezoek dan de website van het schone streven en kijk naar ons verslag onder reiservaringen.
Was zeer nieuwsgierig, maar kan geen Thailand-reisverhaal ontdekken, dat ik kan linken met fvs43. Misschien wel zinnig als je de link/URL in je aanbevelingen plaatst.
Ook mijn ouders zijn zeer te spreken over het Schone Streven. Ze zijn nu al naar Thailand, Maleisie, Indonesie geweest en op dit moment verblijven ze in Vietnam. Ik weet dat mijn moeder destijds voor Maleisie diverse organisaties op een rij heeft gezet, maar qua prijs/kwaliteit verhouding komt het Schone Streven met kop en schouders er boven uit. Nadeel is wel dat je in periodes als april/mei reist (goedkoper) en dat is iets benauwder vaak. Enfin als je boven de 50 bent, wel graag ver weg wilt en georganiseerd is dit een aanrader.
Het bericht van Fvs43 is van Freddy van S., de partner van Ingrid S. die voorzitter is van Het Schone Streven. Ik wil graag aannemen dat zij een fantastische reis Thailand hebben gemaakt. Want als de voorzitter er aan komt wordt de rode loper uitgelegd ! Toch ? Tja, zo kan ik ook een lovend verhaal schrijven. Wees eerlijk Fvs43 en vermeld wel in welke hoedanigheid jullie de reis maakten. Dat verklaart namelijk veel.