Rondreis Thailand juli 2009

Hi,

Heeft iemand van jullie de must van Thailand met Best Tours al gedaan en wat was uw ervaring. Wij gaan deze doen in juli.

Groeten,

Marc

Nee, ga al vanaf '95 naar Thailand, maar altijd lekker mijn eigen reis georganiseerd, “must” en vakantie gaan bij mij niet samen.

hi

wij gaan in september ook voor het eerst en we gaan alles zelf regelen. We regelen wel van te voren onze eertse overnachtingen in bangkok en vliegtickets en miscchien ook treinticket.

Ik heb heel veel info gelezen over openbaar vervoer en volgens mij is het niet zo moeilijk. Alleen de grote dingen zo al vliegreis regelen van te voren, zodat al we daar zijn niet hoeven te zoeken en weten dat we naar alle plaatsen gaan waar we heen willen.

en als je iets wilt regelen maar toch niet alles dat je toch wat vrijhei heb kan je op de greenwoudtravel kijken. Volgens mij een van de weinige reisburo’s die nederlands gericht is en betaalbaar.

gr imma

hey Marc,

Wanneer gaan jullie? Ik vertrek aanstaande maandag vanuit Frankfurt. Ik heb de groepsreis Classic Collection geboekt!

Grtz,

Sabine

Hey Sabine,

Ik ga ook samen met een vriend deze reis doen. Alleen vertrek ik vanaf Parijs:) Ik denk wel dat het dezelfde reis is. Classic Collection op de 13e juli 2009. Mijn e-mail adres is Robert_Loth@hotmail.com