Rondreis Thailand compleet

Graag willen we met een groep van 5 een rondreis Thailand maken( Noord en Zuid )
De vraag is of je goedkoper uit bent om het helemaal zelf uit te zoeken qua verblijfplaatsen, transfers etc of dit via een reisorganisatie laten doen.
2e vraag is als ik het door een reisorganisatie laat doen, is het dan beter een georganiseerde rondreis of een rondreis met prive chauffeur te boeken

Zelf doen:). Thailand is super makkelijk qua rondreizen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Zelf alles regelen en uitzoeken heeft zijn voor en nadelen. Het kan goedkoper zijn, maar je kan ook wel eens duurder uit zijn omdat je de juiste personen niet kent of ter plekke snel iets moet regelen.
Wat mij altijd tegen heeft gehouden is het vaste programma/route, als je bijvoorbeeld ter plekke te horen krijgt over een bijzonder evenement oid wat je graag zou willen zien, dan is daar de mogelijkheid niet voor omdat de route al vast ligt.
Aan de andere kant is alles wel voor je geregeld en kun je je volledig storten op het genieten…
Op zich leent thailand zich er wel heel goed voor om alles zelf te regelen.

De eerste keer is het makkelijk om een georganiseerde reis te boeken, maar Thailand is zo makkelijk dat je het best zelf kunt doen. Kijk anders eens naar het aanbod van complete rondreizen (333, Kras, Greenwood) en zoek dan zelf op bijvoorbeeld Tripadvisor eens uit wat het kost als je zelf boekt.

Mensen bedankt voor jullie reacties. We hebben toch maar gekozen voor een rondreis met Fox-reizen. We hebben er heel veel zin in:zon02: