Rondreis Thailand 1 september via KRAS.

Beste lezer,

Ik vertrek 1 september naar Thailand voor een 15 daagse rondreis.
Het gaat om de volgende reis.

Zijn er mensen die nog tips voor mij hebben, wat ik bijvoorbeeld nog als extra’s kan doen. Zijn er trouwens mensen die deze rondreis al eens hebben gedaan. Ik ga alleen, lijkt mij leuk om hier mensen al een klein beetje te leren kennen, dus laat even een berichtje achter als je ook gaat.

Gr Alexander

Nou wel spijtig,dat je geen info geeft over je reisschema Alexander ?
Ik veronderstel dat dit een klassieke reis is met stops in Bkk,Chiangmai en een strandvakantie nadien,of heb ik het mis?

Hoi Alexander,

Wij hebben deze rondreis gedaan 10 jaar terug omdat wij het niet aandurfden om alleen een ticket te kopen.
De reis was opzich heel leuk maar wij vonden dat er nog wel veel kosten bijkwamen zoals optionele excursies (die je toch gaat doen want in de bus blijven zitten doe je ook niet).
De kosten voor eten was een stuk duurder omdat de gids een gezamelijke maaltijd regelt en natuurlijk zelf een bedrag in zijn zak steekt (wel te begrijpen natuurlijk).
Wel veel gezien in korte tijd maar af en toe hadden wij wel het gevoel goh hier hadden wij wel wat langer willen blijven om te bekijken of dit had voor ons niet gehoeven (zoals naar een hele grote juwelier en daar bleven we heel lang rond hangen).
Wij hebben deze reis toen wel met verlenging gedaan en hadden daar toen geen spijt van.
Al met al een leuke reis en we hebben ons goed vermaakt, maar voor ons geen georganiseerde rondreis meer met grote bus.
Wat jaren later zijn we met alleen een vliegticket die kant op gegaan en tot de dag van vandaag nog steeds geen spijt van gehad.