Wie heeft de rondreis Pura vida gemaakt van Fox reizen?
Graag wil ik daar de ervaringen van horen.
Wij overwegen een deze reis te maken in september of november. Dit ligt een beetje aan het weer. Aangezien wij een verlenging willen in Samara/Playa Carrillo en we gehoord hebben dat september daar niet de juiste tijd voor is.
Wie kan ons daar wat over vertellen. We willen graag een goede keus maken.
Hi, ik heb zelf een andere reis met Fox door Costa Rica gedaan, al was de route voor meer dan de helft hetzelfde als de Pura Vida reis. Ik was er in mei/juni dus kan je niets vertellen over het weer als jullie willen gaan. Wat ik wel als tip kan geven is de reisverslagen op de site van Fox lezen en deze vraag ook op het Fox forum stellen
Hallo dutchgirl!
Ik en mijn vriend willen ook graag tussen mei-juni gaan. afhankelijk van het weer dan… wij maken graag de combi natuur en strand! is deze periode geschikt om te relaxen aan het strand?
Ik heb vorig jaar prima weer gehad, met slechts af en toe een bui en hebben dus geen last gehad van de regentijd. De temperatuur aan het strand (ben bij Manuel Antonio geweest) was dan ook prima. Maar de week ervoor had er een enorme tropische storm plaatsgevonden met veel schade. Je kan dus ook flink pech hebben.