Rondreis Peru , periode September - November ( 1 maand )

Hey!
waar en wanneer spreken jullie af? Ik zou ook graag aansluiten, om eens te brainstormen… Zou juli-aug-sept-okt ergens willen gaan voor een maand! Kan er ng iemand bij?
mailt iemand mij dan ff? christel_smedts@hotmail.com
Ik ben van Antwerpen, en 26jaar, beetje reiservaring in Ghana en Europa…
grtz!

De voorstel is op 31 maart, in de middag in Utrecht… Maarten, Yoram, Christel?

Wij zouden elkaar kunnen treffen bij Grand Café Carre op de Mariaplaats (http://www.grandcafecarre.nl/3-1212/...afe-carre.aspx), het is op loopafstand van Utrecht Centraal.

Klinkt als een goed plan, ik zal er zijn in elk geval! :slight_smile:

Hey,

31 maart is helemaal ok. Had eerder bij Maarten voorgesteld om in King Arthur af te spreken, maar Carre is ook prima. Christel, leuk dat je ook aanschuift! Zullen we 12:30 doen, dan kan iedereen ook nog een beetje uitslapen :). Ik zal in persoonlijk bericht ook nog even mijn telefoonnummer aan jullie geven. Mocht er iets tussendoor komen (vertraging) dan kunnen we elkaar in ieder geval bereiken.

Oh, ik zie nu pas dat Cristel uit Antwerpen komt. Dan is zelfs met 12:30 niet echt sprake van uitslapen haha.

12:30 is prima. Carre dan?

De trein van Groningen duurt langer dan die van Antwerpen, vertelde Maarten, daarom 13:15 in Restaurant Carre in Utrecht.

Hi,

Ik vind het jammer dat ik niet bij jullie kan aanschuiven… had graag met you guy"s over Zuid Amerika willen brain stormen:-)

Komt er nog een ontmoeting hoor ik dit graag,

Grt saar

Medio september is de plan om te gaan, nu gaan wij opzoek naar tickets en andere dingen :slight_smile:

ik heb een huis gekocht dus hopelijk kan ik nog meeeeeee. ff kijken xxxx ik hoop het

Hoi mensen,

ik zie dat velen van jullie plannen hebben om vanaf september naar Zuid-Amerika te vertrekken.
Ik heb mijn ticket al geboekt naar Cusco (vertrek in september) en ga daar eerst twee weken spaans volgen.
Twee weken daarna zal ik de incatrail doen. Het lijkt me leuk om wat plannen uit te wisselen etc!

Groetjes,

Myrthe (23 jaar)

Jij hebt geluk, want a.s. zaterdag gaan we opnieuw (Maarten, Yoram, Christel en ik) ontmoeten in Utrecht. Geloof rond de lunch bij de Poort, ik zal ze even berichten. Wij gaan ook in sep…

Ooh dat zou echt te gek zijn en handig omdat ik in Utrecht woon, maar nu ben ik uitgerekend dit weekend weg!
Misschien toch leuk om via mail of fb contact te houden over plannen? en als er weer een meeting is zou ik er graag bij zijn!