rondreis Peru en Bolivia 18 dec- 26 jan 2011

Hallo,

Ik (Sofie, 24 jaar, uit België) ben op zoek naar reisgenootjes voor Peru en Bolivië eind december - januari. Momenteel ben ik bezig met vrijwilligerswerk in Ecuador. Midden december eindigt het werk en daarna zou ik graag nog reizen (max. tot 27 januari). Ik zou de reis willen beginnen in Lima, via o.a. Cuzco naar La Paz, de zoutvlakten in Uyuni en de Peruviaanse kust, om uiteindelijk terug in Lima te belanden.

Als er iemand geïnteresseerd is om mee te gaan, laat maar weten.

Groetjes,
Sofie

Wat een plan! Maar wel ontzettend leuk.
Wat voor vrijwilligerswerk doe je nu?

Zuid-Amerika staat ook nog op m’n lijstje en ik wil heel graag naar Peru. Vrij nemen is voor mij geen probleem, maar ik weet nog niet goed wat ik ga/wil doen.

Heb al aardig wat rondgezworven over de wereld (en ook vrijwilligerswerk gedaan), ik spreek de basis Spaans, ben 25 en het kriebelt weer ontzettend om te gaan reizen nu ik al anderhalf jaar ‘saai’ aan het werk ben.

Groeten uit Nederland!

Hey,

Ik doe nu vrijwilligerswerk als kinderpsychologe in Chunchi (Ecuador), een dorpje in de Andes (tussen Riobamba en Cuenca).

Wil jij enkel naar Peru of zegt Bolivië je ook wel iets?

Groeten,
Sofie

Hé,

Lijkt me erg leuk werk om te doen, maar ook best moeilijk… Locatie klinkt wel geweldig!

Peru staat hoog op m’n lijstje, maar ik wil ook zeker graag naar Bolivia. Als ik meer tijd zou hebben zou ik het nog willen uitbreiden naar Chili, Argentinië en Uruguay.

Er is ook zoveel te zien; Inca Trail, Atacama woestijn, wat je allemaal al opnoemde en in het zuiden van Argentinië en Chili natuurlijk Patagonië (maar dan heb je meer tijd nodig).
Ik beperk me dus zeker niet tot enkel Peru.

Groet,
Thijs

Hey,

Het is hier inderdaad heel mooi, in de bergen.
En ook een goed klimaat. Meestal zonnig en zo’n 20º.

Wat je zegt over Chili en Argentinie is inderdaad waar. Er valt nog zo veel meer te zien. Vooral Patagonie, als je daar foto’s van ziet…

Denk alleen dat dat voor een andere keer zal zijn. Ik zit een beetje vast aan mijn terugvlucht vanuit Quito. En om bijvoorbeeld vanuit Chili of Argentinie terug te vliegen naar Quito, dat gaat mij te veel extra kosten.

Groetjes,
Sofie

Vind bergen ook fantastisch, heb o.a. in de Himalaya vrijwilligerswerk gedaan. Was ook geweldig, met een vergelijkbaar klimaat.

Patagonië er ook nog bij doen is voor mij ook niet mogelijk, dat kost te veel tijd. Ik kan wel een goede maand vrij nemen maar veel langer is niet mogelijk i.v.m. werk. En om nog een keer alles op te zeggen om rond te gaan zwerven… Voorlopig even niet :stuck_out_tongue: