Hallo,
Van ca. 20/8-10/9 willen we naar USA, het noord-oosten.
Ons reisgezelschap bestaat uit; mijn beide ouders (moeder zit in rolstoel en kan niet lopen), mijn vriend, ik en ons zoontje van dan 2,5 jaar.
Mijn vader heeft vroeger ca. 10 jr. oa in Boston gewoond en houdt van dat land. Hij wil er zo graag nog eens naar toe. Mijn moeder wil ondanks haar beperking toch nog eens naar amerika. Het is er nooit van gekomen en ik gun het ze nu. Zelf zijn we in het Westen geweest (in 1 woord super !). Als deze ronde daarom maar niet tegenvalt (?).
De route staat niet vast, maar moet ongeveer het volgende bevatten: Niagara Falls, Boston, Washington, New York, Nashville en/of Memphis … Daarnaast in ieder geval een baseball-game in Boston bijwonen, park(en) bezoeken, iets met country-muziek enz.
- Tips tav route - must have seens?
- Is het te doen om deze reis met de camper uit te voeren?
Waar overnacht je en hoe werkt dat in / nabij grote steden???
(we nemen een camper vanwege toiletvoorziening, rolstoel ruimte, kindje enz) - Het klopt toch dat voorzieningen voor minder valide mensen over het algemeen goed geregeld is in USA?
- Is het statue of liberty toegankelijk voor invaliden / met rolstoel?
- Hoe zit dat met Niagara Falls? Zou ze meekunnen / en het bootje op vlak bij de waterval zelf?
- Tip voor een muziek / country liefhebber?
- Tip irt kosten vliegticket - er zit natuurlijk verschil in aankomst- en vertrekluchthaven - vaak duurder. Toch tips rekening houdend met onze wensen - misschien alternatief idee?
- Handige site om baseball ticket in Boston te boeken? Of alleen rechstreeks via club?
Hoop zo op goede tips??
Bedankt alvast.
Groeten Cindy