Wij willen komende zomer naar de Noordkaap. Reisperiode begin juni tot half juli, 6 weken maar ook daarin flexibel. We twijfelen nog of we in Nederland een camper zullen huren of met eigen auto op de bonnefooi lang hutten zullen trekken. Over dat laatste de vraag: is op de bonnefooi in die periode te doen of moet je de hutten echt vooraf reserveren. Zijn die hutten beetje comfortabel met eigen sanitair en wat kost het?? Wie het ervaring??
Leuk plan!
Hutjes, tsja… Comfortabel is een groot woord maar ze zijn zeker niet slecht. (Al gebruik ik ze zelf nooit, heb liever eigen slaapplek bij.) Goedkoop zijn ze niet overigens. Eigen sanitair meestal niet geloof ik. (Maar dat weet ik niet zeker, zal van de prijs afhangen.) Reserveren zal niet nodig zijn. (Uiteraard niet tot heel laat wachten maar beetje op tijd camping zoeken is er altijd wel een hutje vrij.)
Camper is in Noorwegen ideaal. Bij voorkeur klein model dan kun je echt overal komen. Weet niet of je luxe wilt maar als je een klein, basic maar toch geweldig campertje wil huren heb ik nog wel een leuke tip.
De periode die je heb gekozen is top overigens! Lange lichte dagen (Naja, wordt gewoon niet donker) en net voor het hoogseizoen.
Dank voor je reactie. Ben benieuwd naar je tip over verhuurmogelijkheid
Via Wereldwijzer app
Heel basic maar echt een ontzettend leuke ervaring (vonden wij) www.crazycampers.nl
Levert je onderweg bergen vrolijke reacties op. (En is prima campertje.)