Rondreis Noord-Amerika

Hallo allemaal,
Ik ben Laura, 25 jaar oud.

Ik ben al weer maanden op het idee aan het broeden om door Noord-Amerika te gaan reizen, lijkt mij echt een geweldig land. Hoe en wat precies weet ik nog niet, hoelang en wanneer ook niet, maar er lijkt mij genoeg te zien en te doen. Ik heb al een half jaar op Curacao gewoond en daarna een jaar door Australie gereisd, en het reizen blijft kriebelen.

Mijn idee van deze reis is lekker rondreizen, van alles zien, en ik hou ook zeker van een leuk feestje op zn tijd.

Zijn er meer mensen die zoiets wel zien zitten?.. Alleen reizen is ook maar zo wat…

Hey Laura

Even voorstellen: ik ben Wim, 28 jaar.

Inderdaad een goed idee, Noord-Amerika. Zelf ben ik al een tijdje van plan om Californië te gaan ontdekken. Was ik eigenlijk dit jaar al van plan, maar is iets tussen gekomen. Nu zou ik graag in de periode augustus-september 2010 daar naartoe gaan voor 3 weken (of eventueel max. 4). Graag wil ik er een auto huren en een roadtrip maken langs de mooiste steden, natuurparken, etc. Eventueel kunnen nabij gelegen staten (bv. Nevada of Arizona) ook wel, mocht het uitkomen.

Ik merk in je bericht dat je normaal lange tijd op een plaats blijft, die tijd heb ik helaas niet (damn!), maar mocht dit idee je toch aanspreken, laat me gerust eens iets weten, dan kunnen we kijken of we dezelfde ideëen hebben…

Groeten
Wim

Als je met Noord-Amerika Canada bedoelt?

Hey Laura

welk gedeelte wil je gaan bezichtingen?

Groetjes

Hi Laura!
Ik ben Michelle, 21 jaar… en heb ook een oproep geplaatst…
Zelf wil ik eind juli naar Noord Amerika…
Wanneer jij ingedachten om te gaan en hoelang?
Groetjes, Michelle
[EMAIL=“mm.vandepol@hotmail.com”]mm.vandepol@hotmail.com

Hey Laura,

Lijkt mij onwijs leuk om door amerika heen te crossen. En vanalles te zien en te beleven. Ik weet niet voor hoe lang jij wil reizen? Ik zelf zat te denken aan een 3 maanden, van de westkust naar de oostkust. En dan zelf in de auto, zodat je alle vrijheid en tijd hebt.
Nog even over mijzelf, ik ben 25 jaar en kom uit Friesland. Heb momenteel geen werk en dit wil ook niet echt opschieten, dus vandaar mijn idee om er voor een paar maandjes tussen uit te gaan.

Groetjes Margreet

hey laura,
ik ben maurice, 22 jaar en woon momenteel op aruba voor 2,5 jaar en wil zelf ook door de states reizen alleen meer een beetje op vakantie-achtige manier…

volgens mij was jij dit niet egt van plan maar als je dat wel bent neem dan ff contact met me op.

mijn plan is om van miami naar new york naar las vegas en weer terug naar aruba maar wil dan op elke bestemming 3/4 dagen verblijven…

als dit je aanspreekt laat het me weten…

groetjes maurice

Heej, ik wil ook graag een rondreis door Amerika maken, maar niet alleen!
Heb eind juni mijn diploma binnen en werken heb ik nog geen zin in, plus is het erg moeilijk om werk te vinden dus er even tussenuit is een prima plan!

Eind september zou ik dan graag weg willen en voor hoelang? Pff maakt me niks uit!
Houd ook van een feestje, veel vrijeheid niet teveel gezeur, ben lekker nuchter! Word deze zomer 20 jaar, liefst zou ik eerder gaan ivm de zomervakantie maar heb in september een bruiloft van m’n broer.

Misschien idee?

Hee Laura, en de anderen natuurlijk! :smiley:
Ik heb ook het voornemen om een rondreis door Noord-Amerika te maken van ongeveer 4 tot 6 weken door Noord-Amerika rond april/mei.
Dus mochten jullie interesse hebben laat het maar weten!
Groetjes, Anne

Hey Laura en alle anderen,

Ook maar even voorstellen dan: Marko, 32 uit Utrecht.
Ben gezegend met een fantastische werkgever die mij van augustus t/m oktober vrij heeft gegeven.
Ben al een keer 3 weken in de VS geweest en vond het fantastisch. Nu van plan een roadtrip te gaan maken. Route staat zeker nog niet vast. Route Miami - LA lacht me echter wel toe. Maar ik sta voor alles open. Auto huren is een optie, auto kopen (ouwe bak: niet duur) ook. Vrienden van mij zijn net terug uit de VS en hebben de door hen gebruikte auto bij vrienden geparkeerd. Zal eens lief vragen of die misschien gebruikt mag worden.

Om een lang verhaal kort te maken: komt mijn verhaal een beetje overeen met een of meerdere van jullie? En er iemand die het leuk vindt om aan te haken?

Hi allen,

Bij mij speelt de gedachte ook in Noord Amerika te reizen in de zomermaanden juli / augustus. Ik wil zeker een paar weken gaan. Als er iemand interesse heeft dan hoor ik t wel.