Rondreis Namibië en Botswana

Hoi,

Mijn vriend en ik denken er over na om een rondreis te maken door Namibië en Botswana. Omdat het onze eerste keer in Afrika is, wil ik dit graag georganiseerd doen, echter wel individueel. Heeft er iemand tips voor een goede reisorganisatie hiervoor? Bedankt.

Groetjes,

Nikki

Hoi Nikki,

Ik heb persoonlijk goede ervaringen met Hans Schoelink van Come Along Safari en Gemma Dry van Discover Namibia Safaris. Kunnen alles voor je regelen en je kunt bij hen terecht mocht er ergens op de route iets misgaan. Zo ga je toch zelfstandig op reis maar heb je wel iemand achter de hand, voor een 1e keer in Afrika niet onverstandig, zeker voor die gebieden.

Succes!

Gr. Michel

Hallo, wij zijn vorig jaar in Botswana en Namibië geweest, we gaan dit jaar terug voor 5 weken. Hebben onze reis geboekt bij http://khudugabotswanaselfdrives.com/ , klein reisbureau van een Nederlands koppel die in Botswana wonen. Goed en snel overleg met hun ideeën en jullie wensen, tot in de puntjes geregeld tegen goede prijzen!! Succes met jullie reisvoorbereidingen​:sunglasses::sunglasses::+1::+1:.

Hallo Nikki,

Aan welke periode denken jullie? Er zijn pas weer vrije plekken op de campsites in de NP’s in Botswana zo vanaf midden oktober…

Hoi,

Wij zitten te denken aan juni 2018:).

Groetjes,

Nikki

Hallo Nikki,

Wij gaan in september ook een rondreis doen op advies van onze reisleider ivm temperatuur. Wij willen met max 8 personen gaan.
Wij zijn al 2x met een organisatie geweest maar hebben nu de reisleider die toen met ons meeging gevraagd of hij niet een reis wilde samenstellen of dat wij ook zelf dan met ideeën kunnen komen. Hij vindt het een goed plan.
Dus zijn wij eigenlijk op zoek naar nog 6 mensen.
Hij wil ons ook de Victoria Falls laten zien schijnt ook prachtig te zijn.

Als het jullie wat lijkt hoor ik het graag en kan ik jullie er meer over vertellen.

Groetjes Margreet