Hallo,
Wij hebben in de gids van neckermann de groepsrondreis gezien van 6 dagen (MUNDO MAYA).
We hebben al veel vakantie gedaan maar nooit een groepsrondreis.
Omdat met name ook mijn man graag de tempels e.d die in die reis bezocht worden zou willen zien zijn wij van plan om die rondreis te doen met daaraan sluitend een strandvakantie om nog wat bij te komen en te relaxen.
We willen dan ook voor de busreis gaan zodat hij zelf niet achter het stuur hoeft en kan genieten van alles wat ook onderweg vanuit de bus te zien is.
Mijn vraag is heeft iemand deze rondreis van neckermann gedaan en hoe was dat?
Is het erg vermoeiend of wel goed te doen?(ook al kan je daarna nog een weekje aan het strand liggen)Ik heb zelf namelijk nekklachten en ben bang dat het te veel is voor mij maar zou toch wel erg graag met mijn man deze reis maken.
Misschien heeft iemand nog wat andere tips of touroperators die de zelfde reis aanbieden.
alvast bedankt voor de reacties!
ps Het is de bedoeling dat we in december 2007 gaan want voor dit jaar hebben we nog een vakantie staan maar het is altijd wel leuk om alvast wat informatie te verzamelen.
Zelf heb ik geen ervaring met de Neckermann-rondreis en ga ik pas in december zelf naar Mexico en Guatemala, dus ik kan je geen ‘inside-information’ geven, maar de reis lijkt mij vrij pittig. De afstanden, die per dag worden afgelegd, zijn flink (ik zag één dag met meer dan 500 kilometer…)
Als tip voor een touroperator wil ik graag Intrepid Travel (www.intrepidtravel.com) aanbevelen. Vorig jaar heb ik in Thailand een reis gemaakt met deze organisatie en dit is mij heel goed bevallen. Intrepid Travel is een Australische reisorganisatie, die in kleine groepen (max. 12 reizigers geloof ik) verantwoord door een land reist. Het is mij destijds zeer goed bevallen en zou zeker weer via deze organisatie een reis boeken! Volgens mij duren hun reizen alleen wel minimaal 2 weken en je moet de vliegtickets los boeken, maar dat heeft als voordeel dat je voor en na de trip zelf je tijd kan bepalen.
Veel succes met het plannen van de reis!
Groetjes, Esther
Hello Fransje,Matty en Esther !
Mijn Mexicaanse echtgenote en ikzelf wonen al jaren in Veracruz, Mexico en
zijn bedrijvig in de toeristische sector. Alvorens bij N. te boeken, zou ik je
willen aanraden eerst even onze site te bezoeken, zodat je een pak
goedkoper uitkomt dan dat je hebt begroot. Onze webstek is : www.lindoymagico.be en onze e-mail : [EMAIL=“mexlinmag@yahoo.com”]mexlinmag@yahoo.com
Kijk en vergelijk, zou ik zeggen…
Pati en Emiel in de stad Veracruz, Deelstaat Veracruz, Mexico