Hallo
Heeft iemand ervaring met de groepsreis mexico, guatemala, honduras en belize van Fox Reizen of Kras reizen (meerdere organisaties bieden deze reis aan…)?
Wil graag ervaringen horen vooral over guatemala, honduras en belize.
Mvg,
Esther
Hallo
Heeft iemand ervaring met de groepsreis mexico, guatemala, honduras en belize van Fox Reizen of Kras reizen (meerdere organisaties bieden deze reis aan…)?
Wil graag ervaringen horen vooral over guatemala, honduras en belize.
Mvg,
Esther
Wij gaan in september met Neckermann
Zijn er nog meer mensen die dan gaan?
groeten Bart
Mijn vriendin en ik hebben een couples-only reis geboekt via fox reizen (in juli) … Mexico…guatemala en belize zijn de landen die we in 3wk gaan bekijken, incl. verlenging in playa del carmen…
Lijkt me een mooi vooruitzicht
…iemand ook deze reis gemaakt en hoe is die bevallen?
Oene de Vlugt
hoi esther,
ik zou ook heel graag deze landen willen zien alleen voor mij zit het er nog even niet in aangezien ik eerst naar azie ga.
Maar ik heb voor deze reis op internet gezocht en bij shoestring bieden ze deze ook aan als de mayaroute. Als ik met een organisatie zou gaan zou ik denk ik voor shoestring gaan. Ik heb met geen van alle eigenlijk ervaring maar 2 vriendinnen van mij zijn verschillende keren (steeds alleen) met shoestring op reis geweest en het is hun erg goed bevallen. aan je naam te zien ben je nu 23 24 jaar en ik denk dan met fox enzo juist mensen meegaan die een stuk ouder zijn dan jij bent en dat is bij shoestring waarschijnlijk niet!
je moet maar eens op hun site kijken!
succes ermee
groetjes lotte
Hi Esther,
Mag wel zeggen dat ik aardig wat ervaring heb met groepsreizen. We zijn net terug van een reis Guatamala-Honduras-Nicaragua-Costa Rica.
Wat Lotte zegt is misschien wel waar, meer ouderen (lees fitte Vutters) bij Fox en Kras en daartegenover meer jongeren bij Shoestring, Djoser, e.d. Hoeft op zich niet vervelend te zijn, maar als we toch gaan generaliseren kun je zeggen dat ouderen iets meer voor cultuur en natuur gaan en jongeren iets meer voor Fun, zoals Canopy, Rafting e.d.
Van onze reis heb ik een uitgebreid verslag gemaakt. Kun je bekijken in mijn handtekening.
hoi
ik bedoelde het niet vervelend hoor :dope:. en echte oude mensen zul je met dit soort reizen ook niet tegen komen, reizen houd je tenslotte jong!!!
maar ik denk wel dat de jongere onder ons dit soort reizen maken voor de natuur en cultuur(en inderdaad misschien af en toe iets sportiefs). als de voorkeur uitgaat naar stappen en drinken en lekker lui doen moeten ze maar naar de spaanse kust!
groetjes
Wij doen dit in oktober en ook met neckermann, alleen komen wij niet in Honduras. Ben beniewd of er mensen zijn die deze reis met neckermann al eens gemaakt hebben, en hun ervaringen hiermee.
groetjes irene
Esther, ik heb de zelfde reis geboekt ook bij FOX en ben pas 21 jaar dus de gemiddelde leeftijd gaat weer wat naar beneden
Onze reis begint op 18 juli. Op de site van FOX kan je overigens zien in welke leeftijdscategorie je reisgenoten vallen en er zijn inderdaad meerdere ‘oudere’ mensen die deze reis gaan maken, maar er zijn ook genoeg jongere (onder de 25 jaar).
Shoestring was naar mijn mening ook een stuk duurder…