Hoi allemaal!
Ik ben van plan om in maart richting midden Amerika te gaan! Ik wil graag 2 vriendinnen opzoeken in Guatemala, maar ik wil zelf ook nog graag door naar Mexico en Belize!
Ik zou graag een (groeps-)rondreis willen doen in Mexico, in Belize lekker een beetje per dag kijken hoe of wat…
Voor deze reis ben ik nog opzoek naar een leuk en gezellig reisgenootje!
Ik ben zelf 25jr (v) en zoek een reisgenootje (v) rond dezelfde leeftijd (20-30jr)!
Tijdens het reizen vind ik het leuk om dingen te doen, te zien maar ik hou er ook van om lekker een dagje naar het stand te gaan en lekker te relaxen
Heb je interesse, dan hoor ik dit graag
Groetjes Myrna
Spijtig dat het pas in Maart is. Ik kom 5 februari aan in Guatemala en reis dan naar het noorden
Zeker jammer
Febr gaat voor mij helaas niet lukken!
Via Wereldwijzer app
Hoi Myrna,
Hoe lang zou je willen gaan?
Wil je perse met een groepsreis gaan of zou je ook met alleen een reisgenootje willen gaan?
Hi!
Op het moment ben ik enig met afstuderen en ik moet nog even afwachten of dit helemaal op tijd af is!
Ik zit te denken om zo ongeveer 4/6 weken te gaan…
Mijn gedachten gaan op het moment ook uit naar Cuba, dus ik zit nog erg te twijfelen hoe en wat ik nu allemaal wil gaan doen.
Een groepsreis leek mij erg leuk maar is wel erg prijzig. Qua veiligheid zou ik denk ik wel eerder bijv in mexico voor een groepsreis kiezen…
Wat zijn jou plannen/ ideeën?
Groetjes Myrna
Via Wereldwijzer app