Hai hai,
Ik ben op zoek naar iemand die met mij mee wil op een groepsrondreis naar Mexico, Guatamala, Honduras en Belize langs de Maya-route. De reis van 23 dagen die Shoestring aanbiedt, lijkt me erg mooi, maar eventueel een andere reisorganisatie is ook geen probleem. Ik ben gebonden aan de zomervakantie, omdat ik werkzaam ben als leerkracht.
Lijkt me wel zo gezellig om deze reiservaring met iemand te kunnen delen en het is nog goedkoper ook, omdat je dan niet te maken hebt met eenpersoonstoeslagen.
Lijkt dit je ook wat, dan hoor ik graag van je.
Groetjes, Kim
Beste Kim,
Ik surfde wat rond op wereldwijzer en kwam je oproepje tegen. Heb je inmiddels al een reismaatje gevonden?
Ik hoor het van je!
Groetjes,
Sandra Pool (26)
Hai Sandra,
Sinds deze week heb ik wel met een aantal mensen contact, maar ik heb nog niets afgesproken.
Ik heb op hyves een pagina aangemaakt om elkaar op de hoogte te houden. Kijk maar op: http://maya-route.hyves.nl/
Heb je ook interesse om die reis te maken te gaan?
Groetjes, Kim
Hai Kim,
Heel handig van je! Ik ben lid.
Ik heb wel interesse. Wil graag een echte mooie reis maken komende zomer. Wie weet wordt het wel Midden-Amerika!
Gr.,
Sandra
Hoi Kim,
Een superleuk idee om via dit forum een leuke club mensen bij elkaar te krijgen voor een groepsreis!
Ik heb vandeweek toevallig naar deze reis zitten kijken in de gids van Shoestring.
Ik hou de Hyves wel even in de gaten, ben benieuwd of er iets uitkomt.
Grt Dorine