Hallo,
Ik zit te denken om de Maya Route (Mexico, Guatamala, Honduras en Belize) via shoestring te doen in oktober.
Zijn er eventueel mensen die ook aan die reis denken of zin hebben om ook die richting op te gaan?
Groetjes Monique
Hallo,
Ik zit te denken om de Maya Route (Mexico, Guatamala, Honduras en Belize) via shoestring te doen in oktober.
Zijn er eventueel mensen die ook aan die reis denken of zin hebben om ook die richting op te gaan?
Groetjes Monique
ja maar dan in december je kan aansluiten als je wil !
Waarom niet zelf rondreizen?
Ik ga eerst naar Cuba voor 2 weken, maar zal rond 12 oktober in Cancun aankomen en wil dan ongeveer rond begin december bij de grens van Nicaragua zijn. Dus ongeveer 6 weken. En ik ben nog op zoek naar een reisgenootje
Veel plezier als je toch georganiseerd op reis gaat, groetjes Karin
Zelf rondreizen is inderdaad veel gaver. Maar helemaal in mijn uppie zie ik dat toch niet zitten. Ik heb al vaker wel alleen met rondreizen meegegaan en dat is ook tot nog toe goed bevallen.
Helaas vind ik december iets te laat. Nog te lang wachten
Hallo Monique,
Ook ik heb de plannen om die richting op te gaan en ben mezelf een beetje aan het oriënteren. Ik heb gekeken naar peru en bolivia ook via Shoestring. Nu heb ik alleen zes weken vrij en wil ik die het liefst helemaal benutten voor mijn vakantie. Ik zit er dan ook aan te denken om zelf te gaan backpacken, maar zoek dan wel een gezellig reisgenootje. Bij mij is dan ook nog niets zeker en alles is dan ook nog bespreekbaar (ook andere opties).
Om wat over mij zelf te vertellen: Ik ben een vrouw van 31 en werk op een crisis-observatiegroep met jongeren. WAt betreft mijn vakantie houdt ik van afwisseling: dagje strand, beetje cultuur, gezellig terrasje, marktje, misschien een duikcurus o.i.d. wat voor mij het belangrijkste is, is de afwisseling. Ik ben niet het type die 14 dagen zon, zee en strand wil bij een all inclusive hotel.
Mocht je interesse hebben. Laat dan wat van je horen!
Groetjes Niesje
Hallo Niesje,
Klinkt niet verkeerd. Ik ben ook absoluut geen type die drie weken alleen zon, zee en strand wil. Dan hoef ik ook niet zo ver weg te gaan.
Beetje afwisseling is vind ik ook altijd het leukst, beetje cultuur snuiven.
Alleen kan ik ongeveer maar drie, of drie en een halve week vakantie nemen, ivm werk. En in oktober eigenlijk ook pas ongeveer halverwege of eind oktober.
Wanneer heb jij vakantie?
Groetjes Monique