Volgend jaar februari wil ik met een vriendin een rondreis maken. Na veel overwegingen wordt het een georganiseerde reis. Onze keuze is dit moment op oad gevallen, mede door het reisprogramma. Heeft iemand ervaringen met deze reisorganisatie op java en bali?
Wij zijn net terug van java Bali,met Fox.Dit was heel goed en allemaal perfect geregeld.
Wij hebben op Bali een prive gids gehad,die was echt super.wij hebben Bali van de toeristische kant gezien maar ook bij de lokale bevolking geweest,en de rustige plekken.Hij spreekt ned en woont in Sanur
Hallo ibunita, ik vind bij fox dat er veel gereisd word in de eerste dagen. Bij oad ga je nog naar Pangadaran (green canyon). Daar ben ik zelf nog niet geweest en het lijkt me daar wel de moeite waard om te bezoeken. Fox slaat dit over waardoor je de eerste dagen een behoorlijke afstand moet overbruggen. Heb trouwens wel goede ervaring met fox! In ieder geval bedankt voor je reactie.
Bedankt de hullu, welke reis hebben jullie gedaan?? En vonden jullie de reisafstanden niet erg groot?? Weet dat je in korte tijd veel wilt zien en dus veel moet reizen. Maar deze ervaring heb ik dus opgedaan met vorige reizen, vandaar dat ik daar nu op probeer te letten. Hebben jullie trouwens fotos op een site die ik misschien kan en mag zien?
Wij hebben java bali de 16 dagen gedaan
Er zijn inderdaad wel grote afstanden te reizen.Maar de treinreizen zijn wel mooi.Wij vonden oad ook een mooi programa hebben ,maar was wel erg duur tegen over Fox.Dus word het afwegen.
Met de foto,s zijn we nog niet zo ver,zijn nog aan het uitzoeken.Maar als je op you tube zoekt op rondreis java bali ,daar staan een boel filmpjes op van iemand.ook de reis van Fox.Ik heb die ook bekeken.
Het is bij fox wel uitstekend geregeld.als je in de hotels aankomt liggen de sleutels al klaar,dus geen kaartjes meer in vullen met paspoortnr .
gr Christianne