rondreis met kind in Azie

Hallo ik wil graag met mijn dochtertje van 6 een rondreis maken in Azie. Nu ben ik me aan het orienteren wat de mogelijkheden zijn. een georganiseerde rondreis voor alleenstaanden met kinderen is mij te duur. ik dacht eerder aan een retour ticket waarbij ik v.t.v de overnachtingen regel in een basic accommodatie. Hoe en welke mogelijkheden er zijn, daar had ik graag meer informatie over. Ik wil mijn dochtertje graag meer van de wereld laten zien maar heb weinig ervaring. Buiten de georganiseerde (veilige) reizen die ik gemaakt heb naar spanje, portugal, griekenland, egypte, italie, frankrijk.

Hoi dalmvisie,welkom op wereldwijzer!
Families die met kinderen op vakantie of op rondreis gaan in Azië kiezen voornamelijk voor een vakantie of rondreis in Thailand, Indonesie, Maleisie of Vietnam.
Aziaten zijn ontzettend vriendelijke mensen en dol op kinderen, wat een vakantie in Azie bijzonder kindvriendelijk maakt.
Thailand wordt ook wel het land van de glimlach genoemd.
Reizen met kinderen door Azie kun je zo avontuurlijk maken als je zelf wilt,dalmvisie!
In iedergeval kan je altijd terecht met je vragen op de verschillende Azie landenfora’s die hier aanwezig zijn op wereldwijzer!
Suc6 nog met je voorbereidingen dalmvisie!
groet,georgessiam.

hartelijk bedankt voor de snelle reactie ik zal eens gaan rondneuzen.