2 weken Azië met een kind van 7

Ik ben Jacqueline, 25 jaar oud en heb een zoontje van 7 jaar. Ik heb voor t laatst 3 jaar geleden een backpacktrip gemaakt door Thailand van 3 weken, alleen.

Nu wil ik sparen voor een vakantie samen met mijn zoon, lees 2 a 3 weken want langer kan helaas niet vanwege de leerplicht. Het zal een minder ‘wilde’ reis worden dan wat ik voorheen meemaakte. Mijn zoektocht hier is vooral ; welke bestemming in Azië is geschikt om met een kind samen te bezoeken en zijn er meer mensen zijn die dit gedaan hebben of willen doen en wellicht tips hebben.

Mijn planning is in ieder geval naar Azië te gaan reizen voor minimaal 2 weken. En dan in de maand december of in de voorjaarsvakantie.

Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven!
Groetjes, Jacqueline

Sent from my HTC Desire 626 using Wereldwijzer mobile app

Hoi,

Wij hebben ervaring om met kinderen naar Azie te reizen. Wij zijn in Thailand, Sri Lanka en Japan geweest.
Maar er zijn ook, al dan niet gezinnen, die reizen naar Maleisië, Indonesië, Myanmar, Laos, Cambodja, Vietnam. Kortom je kunt praktisch overal heen met een kind. Zeker een van 7 jaar.

Wij vragen of altijd af wat we willen zien en doen. Thailand is supergeschikt en gaan veel mensen met kinderen heen.
Hoe sta je in de malariaprofylaxe voor je kind en jezelf. Wil je met OV, backpacken, groepsreis of zelf.

Voor dieren en safari, Sri Lanka. Voor luxe, gave technieken, geweldige cultuur en heerlijk eten, Japan. En voor veel zien, afgewisseld met zwemmen Thailand. Alhoewel dit erg zwart wit is.

Je kunt eventueel ook Googlen op reisverslagen van gezinnen met kinderen om zo je keuze te maken.

Groetjes Dionne