In juni willen wij voor 2 a 3 weken op vakantie. Ik ben al in zuid-midden en noord amerika geweest en heb nu dus het plan om eens een ander werelddeel te bezoeken, mogelijk Afrika of ZO-Azie. Het meest voor de hand liggend in ZO-Azie dan Thailand, maar ik wil graag ook verder kijken naar een eventuele andere bestemming. Mijn vriendin en ik zijn allebei rond de 25 en houden van rondreizen, maar we zijn geen echte backpackers in de zin dat we 3 maand gaan en maar zien waar we uitkomen. We vinden het niet erg om budget te slapen en simpel te reizen.
Op vakantie willen we graag bijzondere dingen zien (bijv. wilde dieren, bijzondere bergen/vulkanen, bijzondere tempels/gebouwen) maar we houden ook wel van gezelligheid en strand. Daarnaast vinden we activiteiten zoals raften, rondvlucht etc. ook altijd erg leuk om te doen op vakantie.
Wat is jullie advies voor een vakantie in dit werelddeel. Thailand is natuurlijk erg bekend, maar India of Cambodja klinkt ook interessant. Vertel me wat jullie aanraden, dan kan ik me daar verder in verdiepen.