Met Stichting het Schone Streven hebben mijn vrouw en ik afgelopen september een fantastische rondreis door TBorneo. De reis was uitstekend verzorgd. De reisleider was fantastisch en heeft ons veel laten zien. Het land biedt enorm veel natuur en is een absolute aanrader. Stichting het Schone Streven heeft naam mijn mening een uitstekend reisprogramma en is met name voor 55+ als groepsrondreis een absoute aanrader. De hotels zijn uitstekend en de excursies zijn boeiend. Wij hebben veel reiservaring en zijn met meerdere organistaties op reis geweest. Stichting het Schone Streven steekt er met kop en schouders bovenuit qua prijs en kwaliteit.
bedankt voor de tip, kende t schone streven wel tenminste de naam, ben ze onderweg wel eens tegen gekomen in azie vooral indonesie. Wilook naar borneo en maliesie dus heb gelijk een brochure aangevraagd.doordat ik jouw berichtje las. ben benieuwd. we willen komende oktober, een vraagje moet je een erg goede conditie hebben voor die reis of valt dat mee? hiermee bedoel ik of ze erg veel gaan klauteren of lopen in de rimboe lol. we zijn 55 en 59.
Hey heppie Beppie, de jungle walks zijn echt wel te doen. In onze groep was een man van 70 jaar. Het is natuurlijk wel ff wat afzien maar dat komt voornamelijk door de hitte overdag. Maar het is absoluut te doen en een prachtige ervaring. Deze junglewalk komt overigens maar 1x voor (Bako), Alle andere tochten door de jungle van Borneo zijn per longboat op een rivier in Sukau…een soort 6 persoons kano…Deze trips door de jungle van Borneo zijn echt geweldig om mee te maken…mijn mooiste reis ervaring ooit
Heb vandaag al de brochures binnen gekregen wow die zijn echt heel snel bij t schone streven. een heel pakket met verzekeringen alles erbij. keurig. bedankt voor je verdere info over de zwaarte van de wandelingen. t lijkt me inderdaad heel erg mooi daar. heb al aardig wat jungles her en der gezien, maar dit lijkt me echt helemaal top. de orangoetangs hebben mijn hart gestolen, hoop ze dan ook zeker tegen te komen. heb ze eenmaal eerder gezien in indonesie. dit wordt een 2e ontmoeting.