Rondreis Kaapstad - Victoria Falls

Hallo allemaal,

Mijn echtgenoot en ik willen dit jaar in juli graag een rondreis maken vanaf Kaapstad tot de Victoria watervallen. We zijn nog nooit in Afrika geweest en momenteel zijn we op diverse sites aan het rondneuzen. Er is zo ontzettend veel aanbod w.b. rondreizen dat we door de bomen het bos niet meer zien. Vandaar een paar vragen;

• Heeft iemand een soortgelijke rondreis gemaakt?
  • Is juli een goede maand om deze reis te maken?
  • Heeft iemand ervaring met Nomad Adventure Tours (w.b. de prijzen lijkt dit ons een interessante optie)?
  • Iemand ervaring met andere reis-organisaties?
  • We hebben 3 weken om de rondreis te maken; is dat voldoende?
  • Is het beter om een groepsreis te maken of is het best op eigen houtje te doen?

Alvast hartstikke bedankt!

Beste,

Ik heb ik 2004 deze reis met Nomad gemaakt. T is een van de meest indrukwekkende reizen geweest die ik ooit gemaakt heb en heb al veel gereisd. Ik ben toen in september gegaan, in Zuid Afrika was t 's nachts nog wat aan de frisse kant maar met n warme slaapzak kom je al n heel eind. In juli kun je in Zuid Afrika meer kans hebben op wat regen. In Namibië en Botswana is t weer dan geloof ik n stuk beter.

Als je nog nooit in Afrika bent geweest denk ik dat t beter is om groepsreis te maken, je kunt nogal onder de indruk zijn over wat je tegenkomt.

Veel plezier, zeker doen! Als je eens in Afrika bent geweest laat dit continent je nooit meer los!

Groetjes,

mereltjes…

Ik heb vorig jaar november deze reis gemaakt en is echt een aanrader!!
De reis direct boeken bij Nomad in Kaapstad is een goede optie en zeker veilig. Meer aan te raden dan via een grote organisatie in Nederland. Wat ik vaak miste was wat langer de tijd in Kaapstad. Ik heb dan ook zelf een aantal dagen Kaapstad aan de reis van Nomad geplakt. Het is makkelijk zelf een guesthouse te boeken in Kaapstad… keuze genoeg.

Groet edwin