Rondreis Indonesie jan-feb 2013

Hoi!

Ik ben Yoni, 25 jaar en net klaar met studeren.
Voordat ik fulltime ga werken wil ik nog een keer gaan backpacken.
Mijn voorkeur is voor 4-6 weken Indonesië… al vind ik Afrika, Zuid-Amerika ook nog altijd super interessant.
Ik moet alleen wel in maart 2013 terug zijn omdat ik dan waarschijnlijk een baan heb…
Ik heb al eerder grote reizen in Nepal, Vietnam en Sri Lanka gemaakt met een organisatie.
Maar ik wil nu het liefste zelfstandig heen gaan. Echter durf ik niet zo goed alleen en lijkt het me ontzettend gezellig iemand mee te nemen op reis vraag ik me af of er nog andere zijn met dit soort ideeen?!

Ik ben benieuwd en sta voor veel dingen open!

Groetjes,
Yoni

Hé Yoni, ik reis begin januari naar Indonesië, ook voor twee maanden! Heb je al plannen om daar te gaan doen? En heb je al een ticket?

Groet, Anne

Hoi Anne!
Ik heb nog geen ticket ook omdat de plannen met mijn baan waarschijnlijk gewijzigd zijn.
Hierdoor hoor ik pas eind december of ik aangenomen wordt of niet.
Als ik aangenomen wordt ben ik wel van plan ticket te boeken en te gaan.
Maar door deze onzekerheden durf ik er nog niet te veel over na te denken :wink:
Heb jij al een ticket? En heb je al concrete plannen?
Groetjes,
Yoni

Hoi Yoni,
Ik reis de hele maand maart in Indonesie. Mocht het doorgaan met je baan en als je deze periode kunt dan kunnen we evt wat samen doen?

Groetjes Nicole

Hee Yoni,
Ik heb ook nog geen ticket geboekt, maar ik ben van plan om voor 20 januari te boeken.
Voor de rest wil ik java, bali, lombok en de gili eilanden bezoeken. Concreter als dat heb
Ik niks gepland.
Waar zou jе die baan krijgen?

Groetjes, Anne

Hallo Yoni,

Leuk dat je van plan bent te gaan reizen!

Voel je vrij om je aan te melden voor onze facebook groep: Traveling Through Asia - Everything You Need To Know | Facebook, hier zul je meer mensen ontmoeten die ook naar Indonesie gaan. Tevens is dit een leuke plek om jou ervaringen te delen.

Zelf ga ik in april/mei 2013 naar Indonesie.

hoi,

ik woon al 2jaar met mijn vriendin op Java (Bandung)
Dus kan reizigers gratis van advies voorzien

Michiel en Wiwi

Klinkt goed! Ik ben in maart in Indonesie dus als ik vragen heb weet ik waar ik moet wezen :wink: Thanks!

ik vertrek half februari naar Indonesië, en blijf er tot half april!
Nicole, watvoor plannen heb jij voor in Indonesië? :slight_smile:

@ Michiel & Wiwi; ah, wat tof, ik zal het onthouden!

Groet,
Anne

Hey,
Ik kom begin maart aan in Sumatra vanuit Maleisie vanuit daar wil ik naar Java, Bali, Lombok en Gili. Vlieg waarschijnlijk 31 maart vanuit Bali naar Bangkok. Heb dus maar 1 maand, wil op Java naar de bekende highlights en vooral chillen op de eilanden :wink: Verder nog niet veel gepland, ter plekke kijken wat er te doen is.

Groetjes Nicole

Jammer dat je niet nog wat langer op Java of in Indonesie zit, hadden we nog t eea samen kunnen doen.

Had best wat langer willen reizen in Indonesie maar Australie staat dan op me te wachten :wink: