Reisgenoot september 2011 gezocht: Indonesië

Aankomende maand ga ik voor het eerst backpacken in Indonesië. Ik ben van plan om eerst naar Noord Sumatra te gaan, om vervolgens te vliegen naar Yogyakarta, door te gaan naar Bali en vervolgens nog een weekje door te brengen op Flores. Een drukke planning dus voor vier weken! Ik ben zelf 22 jaar, student, en het lijkt me geweldig om Indonesië van wat dichter bij te bekijken. Ik wil veel zien, maar ook af en toe lekker een dagje luieren en genieten van het mooie strand en een biertje. Omdat het de eerste keer is dat ik een dergelijke reis ga maken lijkt het me prettig en gezellig om misschien (tijdelijk) met iemand te reizen. Wie wil er mee of is in dezelfde periode op deze plekken te vinden? Ik hoor het graag!!

Groetjes, Tine

hey tine… ik vertrek 14 september naar jakarta om dan richting bali enzo te trekken… heb ook 4 weken de tijd daarvoor :slight_smile: heb je al vliegticket geboekt ofzo ? groetjes ruben…

Hé Ruben,

Wat leuk dat je ook een maand op reis gaat! Ik vlieg 31 augustus (maar heb de ticket nog niet geboekt)… als het goed is ben ik rond de 8e op java en de week erop op Bali. Wat ga je allemaal bezoeken? En ga je alleen?

Groetjes, Tine

ja ga alleen maar heb daar gene schrik voor.vorig jaar maand naar thailand geweest en op zo reizen leer je altijd toffe mensen kennen hoor…heb geen echte planning,wil niet van tevoren hotels enzo boeken.eens ter plaatse zie je wel waar je terecht komt :slight_smile: wil natuurlijk wel eens vulkaan gaan bezoeken,tempels,brommerke huren voor wa de streek te verkennen,keer gaan snorkelen,dagje niets doen op het strand,liggend tegen een palmboom :wink: maar voor de rest geen concrete planning vooropgesteld, gewoon… gaan ! :slight_smile: als je wilt kun je me toevoegen op facebook,is misschien net iets makkelijker om te praten… ruben maheur… ik hoor je graag.tot later ?! x

Ik heb je toegevoegd volgens mij… als ik de goede heb!
Nee ik heb opgezocht wat ik een beetje wil zien, maar mn binnenlandse vluchten en hotels wil ik daar gewoon boeken! Wil namelijk niet aan een tijdschema vastzitten! Wel jammer dat je net twee weken later gaat!

Groetjes