rondreis europa in de zomervakantie 2009

hallo
ik ben van plan om in de zomervakantie van 2009 een interrailreis te gaan maken, maar ik wil liever niet alleen gaan.
ik weet nog niet zeker of ik echt een interrail reis wil gaan maken maar ik wil in ieder geval weg, het zou ook kunnen dat ik vrijwilligerswerk ga doen.

ik ben 19 jaar en ik woon in rotterdam, als het je leuk lijkt om samen met me te gaan of als je een ander leuk idee hebt dan moet je het me maar laten weten, mijn email adres is [EMAIL=“silver_angel19@hotmail.com”]silver_angel19@hotmail.com

groetjes ilona

Hoi Ilona,

Het lijkt mij ook heel leuk om een interrailreis te maken door europa en ik ben er nog een aantal tegengekomen op dit forum. In dit topic staan nog een paar die dit ook wel leuk lijkt. Dus wie weet ontstaan er wat plannen.

Menno

Dag allemaal, ik ben ook al plannen aan het maken om te gaan interrailen!
Ik vroeg me af of hier ook mensen tussen zitten die voor de zomervakantie, dus tussen februari en mei willen reizen??

Groetjes Eefje

Hoi Ilona!

Ik houd het even kort, heb nu pauze op mijn werk.

Ik ben een man van 27 jaar en ik heb via deze site al twee mensen (man van 22 jaar + vrouw van 21) gevonden voor een interrailreis door Europa begin juli. Waarschijnlijk voor ongeveer twee weken.

Wij zoeken een leuk en evenwichtig groepje.

Als je geïnteresseerd bent, mail mij dan op [EMAIL=“dick-charles.blok@wanadoo.nl”]dick-charles.blok@wanadoo.nl

Ik kan je nog veel meer vertellen hoor. Ik wacht rustig je reactie af.

Groetjes, Dick-Charles (DC)

Hoi Dick!
Hebben jullie inmiddels al meer concrete plannen? Ik (vrouw, 25) ben ook nog op zoek naar een verrassende vakantie.