Interrail zomer 2009!

Hallo allemaal!

De zomer komt weer dichtbij en we lopen al een tijdje met de plannen om een interrail te gaan doen door Centraal-Oost Europa. Ondertussen hebben we al een groepje van 3 personen gevormd (2 jongens, 1 meisje) en nu zijn we nog opzoek naar een laatste vrouwelijke reisgenoot die ons groepje compleet komt maken.
Dus lijkt het je leuk om mee te gaan? Laat dan wat van je horen!

Groeten,

Sanne (22) , Bram (18) en Menno (20)

Hebben jullie al een reisdatum??

Hoi Mae,

Waarschijnlijk wordt dat half juli en dan zo’n 2/3 weken. Een beetje afhankelijk van hoe lang we overal blijven en hoeveel steden we bezoeken. Wat is je mailadres anders? Dan kan ik je op msn toevoegen!

Groetjes Sanne

We zijn nog steeds opzoek naar een vrouwelijke reisgenoot die ons groepje compleet komt maken. Dus lijkt het je wat om mee te gaan? Laat dan wat van je horen.

Hallo daar.

Wij van Railmaarmee.nl gaan dit jaar ook op Inter-Railvakantie.
Wij zoeken ook nog leuke reisgenoten die met ons mee willen gaan.
Vertrekdatum is 11 juli en op 02 augustus keren we weer terug.
In deze 22 daagse treinrondreis willen we graag door zuid Europa gaan treinen en landen bezoeken als Belgie, Luxemburg, Frankrijk, Spanje en Portugal.
Wellicht willen jullie je bij ons aansluiten.
Check de website: www.railmaarmee.nl

We hebben nog steeds geen vrouwelijke medereiziger gevonden, wie heeft er interesse!?

ik ben aimee, 25 jaar (v) en op zoek naar wat relaxte mensen om rond te reizen! zag dat jullie nog iemand zochten?! Ik kan de laatste 2 weken van juli… en, hoe oud zijn jullie eigenlijk?
x aimee

Hoi Aimee,

Leuk dat je reageert, we zijn 22, 20 en 18. Voeg me maar toe op msn, dat praat wat makkelijker! sannepeters at gmail.com

Groetjes Sanne

mijn msn loopt steeds vast, kan wel skypen… jij?
en ik vroeg me af of jullie allemaal studeren? en wonen jullie in de buurt van denhaag??
laat maar weten…
x aimee

Heey Aimee,

Wij studeren inderdaad allemaal, Sanne is straks klaar en Bram en ik zijn nu nog eerstejaars. We wonen allemaal best wel verspreid door Nederland (lees: Groningen, Maastricht en Enschede). Ik heb in ieder geval wel skype, zoek maar op Menno Galama en dan kun je me vast wel vinden.