Hallo allemaal!
Ik wil erg graag in mijn zomervakantie, zaterdag 4 t/m zondag 26 juli 2009, zo’n twee weken interrailen door Europa.
Ik zoek leuke en gezellige reisgenoten die het leuk lijken om deze vakantie samen met mij te ondernemen. Een groepje van vier of vijf mensen lijkt mij perfect!
Het duurt nog een half jaar voordat het zover is, maar volgens mij kun je een reis nooit vroeg genoeg plannen (en opzetten).
Mijn bedoeling is om van stad tot stad te reizen. Ik wil benadrukken dat het er niet om gaat om zo veel mogelijk onderweg te zijn. De mooiste manier van vakantie vieren is voor mij om gemiddeld zo’n zes uren in een trein te zitten om vervolgens anderhalve dag in een stad te verblijven (twee nachten slapen dus). Uiteraard zijn er nog veel meer mogelijkheden. Overnachten kan onder andere in hostels, wat overigens erg leuk is.
Ik heb in 2007 ook een interrailvakantie gehad met drie andere mensen die ik via deze site heb leren kennen. Dat was een uiterst geslaagde vakantie!
Nog even kort wat informatie over mijzelf:
Ik ben een jongen van 27 jaar.
Gezelligheidstype (graag onder de mensen) en makkelijk in de omgang.
Ik werk fulltime en ben gebonden aan bovengenoemde data.
Ik hoop dat ik mijn idee/voornemen zo duidelijk genoeg heb omschreven. Heb je ideeën voor een leuke route met mooie steden, laat ze mij weten. Ik sta open voor alles!
Heb je, net als ik, ook zin om samen bovengenoemde interrailvakantie te ondernemen? Mail mij via:
[EMAIL=“dick-charles.blok@wanadoo.nl”]dick-charles.blok@wanadoo.nl
Tot horens!
Groetjes, DC