Interrail door Oost-Europa juli 2009

Hoi!

Wij, Sanne (22), Menno (20) en Bram (18), hebben elkaar via dit form leren kennen en zijn al een tijdje plannen aan het smeden voor een interrail richting Oost-Europa deze zomer. We willen zo’n 2/3 weken gaan en willen de volgende plaatsen bezoeken: Berlijn, Praag, Wenen, Budapest, Krakau en Warschau. Vanuit deze plaatsen willen we dan de nodige dagtripjes doen om zo een goede mix van natuur en cultuur te krijgen.

Omdat we het liefst met een groepje gaan, zijn we nog op zoek naar een vrouwelijke reisgenoot van ongeveer dezelfde leeftijd die deze reis aanspreekt. Dus heb je interesse om mee te gaan, neem dan met een van ons contact op. Dit kan via een prive bericht of voeg een van ons gewoon toe op msn (praat wat makkelijker). Mail/msn Menno: mgalama[at]gmail[dot]com, Sanne: sannepeters[at]gmail[dot]com.

Groeten,

Sanne, Menno en Bram

up

We zijn nog altijd opzoek naar reisgenoten, dus lijkt je leuk om met een groepje op interrail te gaan? Laat het dan weten!

P.s. Wij kennen elkaar ook nog maar sinds kort via dit forum.

Hoi Sanne en Menno!
Ik ben Mirjam (21 jaar) en mij lijkt dit ook een goed plan. Zelf ben ik nog in geen van de steden geweest.

Wanneer willen jullie precies gaan? Zelf kan ik eind juni tot ong 20 juli.

Hoop iets van jullie te horen!
Groeten,
Mirjam

Heey Mirjam!

Mooi dat je het leuk lijkt om mee te gaan!

We weten nog niet precies wanneer we willen gaan, we zaten een beetje te denken aan half juli, aangezien we dan zeker vakantie hebben. Zo te zien wil jij liever iets eerder. Ik weet nog niet helemaal zeker of ik dan al echt vakantie heb, maar als dat zo is vind ik eerder ook goed. Ik weet verder niet hoe het Sanne past.

Voeg me trouwens gerust toe op msn, dat praat wat makkelijker;)

.

Hoi

Ik zal je even toevoegen op msn zodat het allemaal wat makkelijker praat.

Groetjes Mariska

Nog meer vrouwen interesse? We zijn nog op zoek en gaan de 30e meeten in Enschede en het reisplan opstellen, hopelijk ben je erbij!!