Rondreis doorheen Marokko in de steigers ?

Plan je een rondreis in Marokko ? Misschien kan mijn bijdrage je helpen !

http://users.skynet.be/reis-verhaal-foto-travel-photo/marokko/

Graag tot uw dienst voor vraagjes !

Jeepeejee

Hallo Jeepeejee. Ik heb net je foto’s bekeken van je reis door Marokko. Nou zeg, het zijn er nogal wat. Je hebt nogal een reis gemaakt, zeg. Veel mooie foto’s. Ik persoonlijk vind het alleen erg jammer dat je niks van de “moderne” wereld laat zien. Die is er ook, ik spreek uit ervaring omdat ik er misschien wel 15 keer ben geweest, in en door het land. En voor mensen die er nog nooit zijn geweest, en dan deze foto’s zien, krijgen dan toch een beetje een verkeerde indruk, vind ik. Terwijl Marokko ook supermodern is naast dit gedeelte wat hier staat afgebeeld. Maar je hebt het wel mooi neer gezet. Ben ook benieuwd naar de reiservaringen, die nog komen gaan hier op het forum ?? groetjes gitana

Ben ook benieuwd naar de reiservaringen, die nog komen gaan hier op het forum ??

Het reisverhaal volgt over één a twee weken ! Bedankt voor de info, het is het Marokko dat onze gids ons liet zien… Ik heb ook al net omgekeerde reacties gekregen, het arme en trieste Marokko liet men ons evenmin zien !

Vriendelijke groeten, Jeepeejee.

Zit ook weer een kern van waarheid in. Er zijn inderdaad ook nog mensen die in barakken wonen. Maar het is ook zó’n groot land met vele contrasten. Het was ook niet als kritiek bedoeld, enkel om te laten horen, dat het land zo veel verschil kent. Arm / rijk, modern/ traditioneel enz.
groetjes Gitana