Hoi hoi beste reizigers,
Ik heb een paar vragen en ik hoop dat jullie mij misschien verder kunnen helpen.
Ik ben van plan om begin juni in m’n eentje een rondreis te gaan maken in Californië. Eigenlijk was ik dit vorig jaar al van plan, maar helaas is er toen iets tussen gekomen.
Nu heb ik al een hoop uitgezocht, maar ik vraag me eigenlijk af hoeveel geld ik opzij moet zetten voor mijn reis. Ik wil ongeveer 6 maanden in de VS verblijven, waarbij ik van plaats tot plaats wil trekken met openbaar vervoer etc, ik heb namelijk geen rijbewijs. Ik zou het leuk vinden om eenmaal daar ook nog kleine werkzaamheden te doen, zodat ik in ieder geval weer wat extra geld heb. Hebben jullie wellicht ook ervaring met tijdelijk werken in de VS? Ik bedoel dan dus bijvoorbeeld 3 weken werken en dan weer verder trekken naar een andere stad/dorp c.q. gehucht…lol. Weten jullie toevallig wat voor soort tijdelijk werk makkelijk te vinden is in de VS?
En wat zouden jullie mij adviseren qua budget? Ik heb namelijk wel een idee, maar volgens mij is dat nog veel te weinig.
Tips? Adviezen? ze zijn van harte welkom bij mij.
Andere overige tips zijn uiteraard ook van harte welkom. Ik wil de reis alleen gaan maken, maar meer mensen weten meer dan één.
Bedankt alvast! Groetjes Saskia