Rondreis Costa Rica

Hoi, ik wil graag in april/mei 2011 met mijn vrouw en dochter een rondreis maken in Costa Rica, eventueel in combinatie met Panama en Nicaragua.
nou lijkt het mij leuk (en hoogstwaarschijnlijk een stuk goedkoper) om alleen tickets te kopen en ter plaatse onze rondreis te regelen.
Heeft iemand daar ervaring mee en weet misschien een of meerdere adressen daar ter plaatse? Wellicht zijn er locale particulieren of touroperators die met hun eigen vervoer rondreizen aanbieden.
Wij zijn benieuwd naar de mogelijkheden en veiligheidsaspecten.
Alvast bedankt voor de informatie.

Met vriendelijke groet.

Check ARA tours in San José. Zij hebben een FlexiVoucher programma waarbij je een auto huurt (onmisbaar) en waarbij je vouchers krijgt. Met die vouchers kan je betalen in de deelnemende hotels en dat zijn er veel. Bovendien zijn het meestal erg luxueuze en/of originele plekjes. Het leuke aan de zaak is dat je zelf kan kiezen wanneer en waar je uw vouchers gebruikt, vandaar de -flexi :slight_smile: én dat je prijs/kwaliteitsgewijs een heel goede zaak doet. De mensen van Ara Tours pikken je op in de luchthaven, geven je de nodige uitleg en je bent vertrokken…