Rondreis Costa Rica 20 dagen in november

Dag allemaal,

Op 10 november vertrekken we voor 20 dagen naar Costa Rica.
Globaal heb ik al de volgende route uitgewerkt:

Vrij 10 nov Vlucht BRU - SJO
Zat 11 nov San Jose - Tortuguero
Zon 12 nov Tortuguero
Ma 13 nov Tortuguero - Cahuita
Din 14 nov Cahuita
Woe 15 nov Cahuita - Sarapiqui
Don 16 nov Sarapiqui
Vrij 17 nov Sarapiqui - La Fortuna
Zat 18 nov La Fortuna
Zon 19 nov La Fortuna - Caño Negro Wildlife Refuge
Ma 20 nov La Fortuna - Rincón de la Vieja NP
Din 21 nov Rincón de la Vieja NP - Monteverde
Woe 22 nov Monteverde
Don 23 nov Monteverde - Samara
Vrij 24 nov Samara
Zat 25 nov Samara - Manuel Antonio
Zon 26 nov Manuel Antonio
Ma 27 nov Manuel Antonio - San Jose
Din 28 nov Vlucht SJO-BRU
Woe 29 nov Aankomst Brussel

Ik had eigenlijk graag Corcovado in de route opgenomen, in de plaats van Samara of Manuel Antonio, maar ik heb al meermaals gelezen dat de kans groot is dat het park in november niet toegankelijk is?

Ik zie ook dat er dagtochten vanuit La Fortuna naar Cano Negro georganiseerd worden. Mij lijkt het beter om zelf met de huurwagen naar daar te rijden, ginds een boottocht te maken en dan daar in de buurt te overnachten. Is dit een goed idee? Of wordt dit nooit gedaan? Is Cano Negro in november goed te doen?

Zijn Rio Chollin de enige gratis hot springs in La Fontuna? Want ik lees toch ook dat dit eigenlijk niet zo fantastisch is.

Welke plekken raden jullie nog aan? Zijn er dingen die we zeker niet mogen missen en niet in ons schema zitten?

Welke activiteiten/tours moeten we zeker doen?

Alle tips zijn welkom! :dag:

In een andere post lees ik het volgende:

Doorrijden naar Dominical, Uvita of Ojochal en daar van alles gaan ondernemen.
Dan doorrijden naar Sierpe, daar de auto parkeren bij Don Jorge en met de boot van 11 uur vaar je naar Drake Bay. Tip: cabinas Manolo
Vandaar uit een dagtour maken naar Rangerstation Sirena in Corcovado, en/of wandelingen maken in de directe omgeving van Drake Bay. Vraag Curt maar eens naar de leukste wandelingen! hij kent Drake Bay als zijn broekzak.
Met de boot van 7 uur weer terug naar Sierpe

Is dit allemaal ook mogelijk in november?