Hallo allemaal!
Mijn naam is Jeroen, 24 en zit er over na te denken om rond februari naar Australie te gaan voor minimaal 1 jaar.
Ik denk dat ik mijn trip wil starten in Darwin, de reden hiervan is 1 omdat het weer er super is! en 2 ik wil hier eigenlijk 3 maandjes gaan werken om wat meer inkomsten te kweken.
Het is mijn bedoeling om heel Australie te gaan zien (voor zover mogelijk natuurlijk) en zowel de steden aan te doen als de outback!
Verder zit ik nergens aan vast en is alles te bespreken (route, wat te doen)
Het lijkt me leuk om deze reis met een andere reisgenoot (man of vrouw maakt niet uit) te doen en samen Australie ‘‘ontdekken’’ en af en toe een feestje!
:dag:
Hee Jeroen,
ik ga zelf in feb naar australie maar begin in Sydney om langs de oostkust naar het noorden en dan naar Darwin te gaan. Rond Darwin wil ik ergens gaan werken ( ranchwerk ) En vanaf daar verder reizen langs de weskust ed.
Mocht starten ergens anders dus ook een optie zijn dan hoor ik het wel.
Hey!
Sorry voor de late reactie! Inmiddels zijn mn plannen wel een beetje gewijzigd. Ik ben nu druk aan het bedenken hoe ik wil gaan reizen. Mijn plan was eerst om 3 maanden te gaan werken in Innisfail, een uur ten zuiden van Cairns. Maar misschien dat ik dit nog ga veranderen. Misschien een idee om emails uit te wisselen en er es een x over te praten…Mn email is [EMAIL=“jk_mexico@hotmail.com”]jk_mexico@hotmail.com