Rondreis aug/sept - start in Napels - eindigt in Rome

Hallo allen,

Vorig jaar hebben we een rondreis gemaakt door Andalusie en dit jaar willen we naar Italie.

De tickets zijn inmiddels geboekt… We vliegen in augustus naar Napels en begin september vliegen we vanuit Rome terug naar huis.

Totaal 13 dagen Italie.

Wij hadden bedacht:

1 a 2 nachten Napels

3 nachten Ischia - is dat te doen daar met een huurauto? met boot e.d.? en het verkeer, is dat echt zo verschrikkelijk daar?

5 nachten in een plaatsje aan de Amalfi kust… bij een strand, beetje gezelligheid binnen handbereik, parkeerplaats voor auto

2 a 3 nachten Rome

Zijn er hier ‘ervaringsdeskundigen’? Mensen die al in deze regio geweest zijn en tips kunnen geven.
Ik twijfel nog over Ischia eigenlijk. Zijn er forumgangers die hier al geweest zijn?

Groet!
Willeke

Beste Willeke,
we kunnen je helaas geen tips geven over de rondreis maar wel over Rome. We organiseren allerlei activiteiten van fiestours tot aan koken in Rome. Kijk anders eens op onze website: www.activiteiteninrome.nl
Mocht je nog vragen hebben dan kun je ons ook altijd mailen: info@activiteiteninrome.nl
Groeten,
Pauline

Hoi Willeke,dat lijkt me een leuke tocht.
Ik ben niet op Ischia geweest(wel een dagje op Capri),maar ik zou denk ik liever een nacht hier af trekken en die bij rome aan plakken.Voor de rest zijn alle bestemmingen top!Have fun!