Italië september

Dag iedereen

Begin september ga ik ongeveer 2,5 week met de wagen naar Italië, een beetje rondtrekken vanaf Rome tot iets voorbij Napels. Echt een mooie streek daar (uiteraard), veel mooie stadjes, natuur en architectuur. Ik heb al een ruwe planning (Rome, Tivoli, Subiaco, Sermoneta, Ninfa, Terracina, Gaeta, Napels, Pompeii, Capua, Caserta, Benevento, Amalfi, Salerno en Paestum). Ik wil echter niet te veel van tevoren vastleggen en zien hoe de reis gaat, en ik ga vooral in hostels overnachten.

Mocht iemand interesse hebben om mee te gaan, laat gerust iets van je horen, er is in principe nog plaats voor 1 à 2 extra personen in de auto (inclusief bagage lijkt dat me wel het maximum). Als je de plaatsnamen hierboven opzoekt weet je al wel ongeveer wat ik graag wil zien, de kust is ook steeds dichtbij dus een (half) dagje strand kan altijd, wat uitgaan vind ik ook wel tof zolang het binnen de perken blijft (een kater op verlof blijft toch enorm stom, niet?).

Ik ben zelf 30 jaar. Leeftijd, geslacht, afkomst van eventueel reisgezelschap maken me niet uit, als je je maar enigszins kunt vinden in het soort reis dat ik voor ogen heb (over de invulling kan uiteraard nog altijd gepraat worden) en we elkaar toffe mensen vinden. Ik ben ongetwijfeld een heleboel vergeten uit te leggen, als je vragen hebt, laat maar komen.

Groeten
Wim

Voor prachtige natuur is het Unesco gebied Cinque Terre misschien wel een idee. Ben er afgelopen week geweest om te hiken.