beste mensen ik wil graag in april naar amerika voor een half jaar met mijn eigen motor maar aangezien ik nog niet echt bekend ben op dit gebied van reizen hoop iik dat jullie mij kunnen helpen
wat ik graag wil weten is
1 visum ik weet dat je 90 dagen mag blijven maar ik wil graag langer waar kan ik dit regelen ?
2 hoe krijg ik me motor daar ik zat zelf te denken om met een rederij mee te gaan en te werken aan boord voor de oversteek hebben jullie nog tips?
3 mag ik daar rond rijden met me eigen motor en rijbewijs ?
1.aardrijkskunde gehad op school? dan zou je moeten weten dat er Noord + Zuid Amerika is. Het lijkt erop dat je het land van pres. Obama= de USA bedoelt-maar dat zou je toch vanwege de helderheid en vermijden van misverstand gewoon duidelijk kunnen melden?
2.vragen die zo specifiek over slechts 1 land gaan-dus niet een reis vanaf bvb Canada-via USA-Mexico-etc-stel je veel beter op de landenforums-dikke kans dat ie al eens is geplaatst en er al antwoorden staan.
3.tenzij er motorfanaten zijn-ik ben dat niet-zal een motorclub of eits als de ANWB wrs. beel beter antw. wten op vervoervragen.
Je kunt een visum voor 6 maanden aanvragen bij de Amerikaanse ambassade in Amsterdam.
Seabridge is een vervoerder van auto en zo naar de USA. zij vertrekken vanuit Hamburg.
Je kunt daar gewoon rondrijden met je eigen rijbewijs.