Rondreis 3 weken in Namibië

Hoi dag iedereen,

We hebben vorige week last-minute beslist om in juli en augustus 3 weken te gaan rondreizen in Namibië. Aangezien we niet zo veel tijd meer hebben om alles voor te bereiden vroeg ik me af of er iemand reeds een gelijkaardige reis heeft gedaan en misschien nog een roadbook of informatie zou liggen hebben die ze kunnen delen. Alles is welkom uiteraard, hieronder kun je onze ruwe planning vinden.

We hebben reeds alle lodges geboekt die we nodig zullen hebben voor dit programma, heb even wat gespiekt bij enkel touroperators. 4x4 en vluchten zijn ook reeds geboekt.

Ons programma tot dusver in grote lijnen:

Windhoek
Waterberg Plateau
Etosha
Damaraland
Skeleton Coast
Swakopmund
Sossusvlei
Aus
Fish river canyon
Kalahari
Windhoek

Alvast bedankt voor jullie reacties!!

Het belangrijkste van jullie reis is al gedaan, namelijk het boeken van accommodaties. Dus je route ligt al vrij vast. Voor de rest zou ik zeggen, gewoon genieten, niet te veel via een roadbook rijden. Laat alles gewoon op je afkomen, dan geniet je er het meeste van.
Het mooiste van het reizen in Namibia is het genieten tijdens het rijden van de ene attractie naar de andere, dus neem je tijd hiervoor. Ik merk steeds dat toeristen snel snel van de ene locatie naar de andere rijden, terwijl wij er op ons gemak naartoe ‘tuffen’ en dan kan je ook meer genieten van de mooie zichten en prachtige lokaties onderweg.
Als je wat meer info wil, op mijn website heb ik een sectie over mijn reizen naar Namibia. Daar staan een aantal dingen in uitgelegd. Geniet ervan zou ik zeggen :slight_smile: