rondje wereld rechtsom in 41 weken

Hey,

Ik ben Mike (35) en ik vertrek eind augustus 2003 voor mijn ´rondje wereld rechtsom in 41 weken´ te beginnen met de Transsiberie Express van Moskou naar Beijing gevolgd door een reis per trein naar Ho CHi Min City (Saigon) Vanuit HCMC reis ik naar Australie en Nieuw Zeeland (Backpack) en dan door via Fiji en Hawaii naar Mexico en Cuba en via London terug naar Amsterdam … wie heeft er zin om mee te gaan, in stukjes of in zijn geheel???

groetjes,
Mike

Dag Mike,
Toen ik je oproep las, dacht ik “WAUW!!” :smiley:
Dat klinkt fantastisch! Helaas blijft zo’n lange trip vooralsnog een droom voor mij, alhoewel ik wel spaar (dagen en poen) voor een langere trip volgend jaar (2004 staan Australië (weer) en Nw Zeeland en ?? op het program). Daarom heb ik dit jaar helaas maar een karige 3 weken tot mijn beschikking… Waar zit jij begin september?? Aangezien ik geen plannen heb maar wel heel veel wensen…

In elk geval wens ik je alvast een fantastische tijd around the world toe, en als je nog ideeën zoekt voor Australië houd ik me aanbevolen (ben er 2001 6 weken geweest en nog altijd zeer enthousiast) ;),
Groetjes, Sita (31)

Kut he 3 weken… :stuck_out_tongue:

Hey hallo Mike,
Geweldig plan! Ik wil ook rond de wereld en sowieso beginnen met de transiberie express. Je oproep staat al lang op de site en misschien heb je allang een slachtoffer gevonden om mee te reizen. :-/
Anders houd ik me aanbevolen om (deels) mee te reizen. Ik lees het wel, Groetje Karin