Rondje Baltische zee

Hallo,

Ik ben Richard, een jongeman van 26 jaar. Volgend jaar heb ik de kans om 3 maanden aan vrije dagen op te nemen, waardoor ik dus in de gelegenheid ben om iets van de wereld te gaan zien. Ik hou van roadtrips ik heb namelijk graag de beschikking over eigen vervoer.

Ergens in het voorjaar en/of in de zomer van 2013 wil ik rond de baltische zee gaan reizen met een campertje/caravan of gewoon met een tentje. Hierbij wil ik zo primitief mogelijk kamperen! Ronde de baltische zee is wildkamperen overal toegestaan. Dit wil ik dus ook zoveel mogelijk gaan doen.
Voor de gezelligheid zou ik graag een reismaatje hebben! Alleen is ook maar alleen.

De landen waar we door kunnen zijn: Nederland, Duitsland, Denemarken, Zweden, Noorwegen, Finland, Estland, Letland, Litouwen, Belarus, Polen, en dan weer Duitsland en terug in Nederland. Maar niks ligt vast, alles kan, niks moet.

Ik zou graag de steden bezoeken, trektochten maken door nationale parken, af en toe een vishengel uitgooien en eens cafeetje bezoeken.
Wie o wie lijkt het leuk mee te gaan?