Deze zomer wil ik graag op vakantie naar de Baltische Staten. Ik heb al het één en ander van deze landen gezien, voornamelijk steden, maar wil nu graag wat meer het platteland van deze landen verkennen. Met name Letland, waar ik enkele maanden gestudeerd heb, trekt me aan. Er zijn zulke mooie plekken!
Echter, ook voor andere bestemmingen in Oost-Europa (de Balkan, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Slowakije met name) en Noord-Europa (met name Zweden) sta ik open. Ik ben man, 24 jaar, student en onderneem graag veel op vakantie. Het lijkt me leuk een land of gebied echt wat beter te leren kennen in plaats van oppervlakkig toeristisch.
Ik ben op zoek naar iemand - m/v, 18-30 - die eventueel geïnteresseerd is (een gedeelte) samen te reizen. Waarschijnlijk heb ik in juli en augustus tijd, maar misschien al eerder. Ik ben van plan minimaal twee weken, maar hopelijk nog wat langer te kunnen reizen.
Mocht je ook maar enigszins overeenkomstige plannen hebben, reageer dan even. Misschien is het wel het ‘begin’ van een heel leuke vakantie. Groeten, Lares