Reisgenoot voor Fly&Drive - Baltische Staten en Rusland

Super veel gereisd heb ik helaas nog niet, maar je moet ergens beginnen! Het spreekt me altijd erg aan om landen/steden/plekken te bezoeken die bij de meeste mensen niet meteen op vakantiebestemming nr.1 staan. De Baltische Staten en Rusland zijn daar zo een paar van!
Degene waar ik altijd mee op reis ging heeft aankomende vakantie helaas niet tegelijk met mij vakantie, en anderen kunnen of willen niet.
Hopelijk vind ik via deze weg iemand met dezelfde passie voor reizen.

Over mij:
Ben een jongen van 18 jaar (tegen die tijd 19) die graag zo veel mogelijk in zo min mogelijk tijd ziet. Langer dan 3 nachten hoef ik dan ook niet in een stad te verblijven. Heb het liefst altijd wat te doen, terrasjes zijn daarom ook niet echt mijn ding… Zowel culturele als actieve activiteiten spreken mij altijd erg aan om te doen! Zowel bekende als onbekende dingen zien

De reis:
In augustus a.s. ben ik 3 weken vrij (exacte data nog niet bekend).
Hierin zou ik graag richting de Baltische Staten willen vliegen en hier een auto huren om vervolgens rond te reizen en hierbij de 3 hoofdsteden (Tallinn, Riga, Vilnius) aandoen. Natuurlijk mag de Cross Hill in Litouwen ook niet ontbreken ;p De nachten zou ik in goedkope ho(s)tels/B&B willen doorbrengen die we onderweg tegenkomen.
Na hier een aantal dagen rond te hebben getourd wou ik het afsluiten door vanuit één van de 3 steden naar Moskou te vliegen, om hier vervolgens nog een paar dagen te vertoeven.

Ik sta open voor toevoegingen o.i.d. aan de reis. Ik stel zeker geen hoge eisen aan wie je bent, als het maar een gezellige vakantie word ;p hah
So, who wants to join?

Dennjs