Rondeis/Wereldreis, reisbuddy gezocht!!

HoiHoi

Mijn naam is kelly en ik ben 24 jaar oud. Mijn droom is om een lange reis/wereldreis te gaan maken en dit het liefst met iemand of meerderen te doen. Het plan is om de starten in Australië (vlucht heb ik al vast staan op 31 oktober). Ik zou daar graag enkele maande willen rondreizen en willen werken om het deels terug te verdienen. Hiernaast wil ik graag richting nieuw- zeeland (ca. 4-6 weken). Vanuit nieuw zeeland of australie wil ik kijken waar ik een goedkoop vliegticket naartoe kan boeken en zo kijken waar het me brengt. Voorkeur heeft om sowieso enkele landen in azie te bezoeken, verder gewoon te kijken waar het me brengt:) Mocht iemand dezelfde plannen in gedachten hebben of deels bepaalde plannen hebben neem dan contact op met mij :smiley:

Hey!

Ik heb ongeveer hetzelfde plan behalve dat ik start in India (14nov). Daarna naar Nepal en dan Nieuw-zeeland, vanaf eind december. Hoelang kan ik niet zeggen maar ik verblijf daar dan ook ergens. Dus kunnen we wel eens kijken waar we dan allebei zitten & afspreken :slight_smile:

Ik zit feb/maart 2017 in Nieuw-Zeeland. Mocht je in die periode daar zijn kunnen we eens contacten. :slight_smile: