Rond zo rond als de wereld

Hee iedereen.
Ja, mijn nickname zegt het misschien al: Never to return. Ik ben van plan niet meer terug te komen. Ik wil álles zien, ervaren, proeven, horen, ruiken, alles!! En mijn plan is om te vertrekken per juni 2009. Maar ik zou het heel erg leuk vinden samen met iemand te vertrekken vanuit Nederland. Het liefst een meisje/dame omdat ik met vrouwen nu eenmaal beter overweg kan, maar niet om te willen discrimineren: een jongen of man is ook welkom. Zelf ben ik van 't mannelijke geslacht.

Ik heet Freek, ik ben 25 jaar, woon en studeer in Den Bosch en vervul binnen mijn werk de functie componist en jazz pianist. Met mij op reis betekent wel heel veel lol, muziek, gezelligheid en hilarische momenten, naast boordevol avontuur! Dus wie… wie wil mee? Delen van de reis heb ik al voorbereid wat betreft routes, ambassades, consulaten en dergelijke, andere delen gebeuren waarschijnlijk (low-budget) spontaan. Maar het is wel prettig een klein beetje controle te hebben.

Ik hoop van je te lezen…
Groetjes!!

Freek :slight_smile:

Hoi Freek!

Dat klinkt goed! Misschien dat je mijn oproepje ook al voorbij hebt zien komen? Met welk continent of land wil je beginnen?

Ik heb soortgelijkeplannen… Ik zou nl graag willen reizen (Afrika en Latijns Amerika trekt me het meest). Ook zou ik graag wat willen doen op het gebied van ontwikkelingshulp, dat kan je heel breed zien. Ik ben afgelopen maand in Madagaskar geweest en daar heb ik een aantal projecten gezien waarvan ik dacht; dat lijkt mij nou ook leuk om aan bij te dragen! In Zuid Amerika heb ik andere projecten gezien; Bijvoorbeeld een hostel waarbinnen jongeren de mogelijkheid krijgen ‘horeca’ ervaring op te doen en waarvan een deel van de opbrengst ten goede komt van de lokale bevolking. Kan me voorstellen dat niet iedereen dit zo ziet zitten, maar wie weet voor een deel van de reis?

Ik ben trouwens 26 en woon ook in Brabant, enne ja van het vrouwelijke geslacht… verwacht je echt dat wij makkelijker zijn? Beloof niks… haha. Ik wil ergens midden/eind 2009 op een mooie bestemming zitten…

Mail gerust! Edlih1982@hotmail.com

Groetjes Hld!

Hallo Freek/Hld,

Hierbij meld ik me ook aan. Net als jullie dezelfde ideeen volgend jaar. Kom ook uit Brabant… jaja, reislustig volkje :). 27,v.
Ben benieuwd naar de routes die jullie willen nemen. Heb al heel wat op papier staan maar nog geen contrete route vast gelegt.

Hoor nog wel van jullie.

Groetjes Seattle

Hey hallo Seattle,

Mail gerust naar bovenstaand mailadres, ben benieuwd naar je plannen! Ik wil graag naar midden en zuid Amerika en heeel graag ook naar Afrika, dat laatste durf ik niet zo goed alleen.

Groetjes! Hld:wereld:

Hee Hld en Seattle,
tof van je, seattle, dat je mee wilt… Mijn mailadres is [EMAIL=“never-to-return@live.nl”]never-to-return@live.nl Mail me hier even naar, babbelt makkelijker dan via die forum, heb ik het idee. De routes naar Santiago de Compostella heb ik al grotendeels. De etappe die ernaar volgt in de richting van Afrika (zoals Hld daar graag naartoe wilt), daar ben ik nog mee bezig.

Hoop snel iets te lezen.
Groetjes,
Freek